۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷
کد خبر: 84528365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی فدراسیون فوتبال: تیم ملی نیاز به حمایت دارد

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی برای سفر به لبنان با مشکلاتی روبه رو هست که امیدوارم مسئولان به کمک فدراسیون فوتبال بیایند.

به گزارش ایرنا، حسین شریفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه رییس فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: این جلسه به پیشنهاد رییس فدراسیون برگزار شد و خوشبختانه بیشتر مدیران عامل باشگاه‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها یکی از مسایل مطرح شده در این نشست بود که موافقان و مخالفانی هم داشت. در نهایت مقرر شد کارگروه چابک‌سازی لیگ فوتبال ایران با حضور چند مدیرعامل تقویت شود. قرار شد از بین تیم‌های پرهوادار، صنعتی، پیشرو و بخش خصوصی ۴ نماینده انتخاب و به کارگروه اضافه شوند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: حتما در فدراسیون فوتبال از این حرکت استقبال می‌کنم و کسی از پول بدش نمی‌آید. اگر باشگاه‌ها بتوانند مبالغ بهتری را بیاورند ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و رویکرد ما برون سپاری خواهد بود. به طور قطع الزاماتی برای این برون سپاری خواهیم داشت و تضمین‌های مالی گرفته خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان ۲ دیدار مهم و سخت را در مقدماتی جام جهانی پیش رو داریم. سوریه و لبنان حریفان قدرتمندی هستند و فراموش نکنید لبنان پنج امتیازی است و شانس صعود دارد. قطعا هر دو تیم از پیش بازنده نیستند.

شریفی اظهار داشت: شرکت هواپیمایی که با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد مجوز پرواز به لبنان را ندارد و باید با شرکت‌های دیگر ارتباط بگیریم تا بتوانیم راهی لبنان شویم. انتخاب شرکت پروازی برای ما به شدت محدود است و مبالغ عجیب است و فدراسیون فوتبال هم دست تنها است. امیدوارم به ما کمک شود تا بتوانیم با بهترین شرایط راهی لبنان شویم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال امروز نیاز به کمک همه دارد و این را بدانید زمانی که تیم پیروز هست همه کنار ما خواهند بود. امروز توقع داریم کمک بیشتری به ما شود.

دیدار لبنان و ایران روز ۲۰ آبان‌ماه در بیروت برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران هم اکنون با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه A مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا است و لبنان هم پنج امتیاز اندوخته دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha