۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84523165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گواردیولا: ژاوی برای نیمکت بارسا از آماده‌ هم آماده‌تر است

تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه منچسترسیتی بر این باور است که «ژاوی هرناندز» شاگرد اسبق وی و سرمربی کنونی باشگاه السد، برای هدایت بارسلونا «از آماده هم آماده‌تر است.»

به گزارش ایرنا، «پپ گواردیولا» معتقد است که تجربه ژاوی برای به دست گرفتن هدایت کاتالان‌ها در مقایسه با زمانی که وی همین سمت را در اختیار گرفته، به مراتب بیشتر است.

گواردیولا بدون اظهارنظر در مورد سرمربی آتی باشگاه بارسلونا پس از برکناری «رونالد کومان» اظهار داشت: در درجه اول نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. آنها سرمربی موقت دارند و برای او آرزوی موفقیت دارم. 

وی افزود: اگر ژاوی به عنوان سرمربی انتخاب شود، شکی ندارم که برای این شغل آماده است. او با محیط و فضای بارسا آشنایی دارد و این بسیار اهمیت دارد. او فوتبال را می‌شناسد و و شور و اشتیاق دارد. در مقایسه با زمانی که من سرمربی بارسا شدم، ژاوی تجربه بیشتری دارد. اگر ژاوی سرمربی بعدی باشد، برای او بهترین‌ها را آرزو دارم و امیدوارم بارسا قدم به قدم به روزهای اوج برگردد.

حضور احتمالی ژاوی در بارسا در حالی مطرح شده که باشگاه اسپانیایی اوضاع آشفته‌ای را سپری می‌کند؛ آبی‌اناری‌ها پس از کوچ «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی این تیم به پاری‌سن‌ژرمن، شرایط خوبی را سپری نکرده و از لحاظ مالی نیز به شدت در تنگنا قرار دارد.

سران بارسلونا چهارشنبه هفته گذشته پس از شکست این تیم در هفته یازدهم لالیگا با نتیجه یک بر صفر مقابل رایووایه‌کانو شکست خورد، کومان را از سمت سرمربی این تیم اخراج کردند.

کومان باوجود اینکه فصل گذشته جام حذفی اسپانیا(کوپادل‌ری) را برای بارسا به ارمغان آورد، به دلیل ناتوانی از رساندن بارسا به افتخارات بزرگ، همواره در نیوکمپ در تقلا بود.

گورادیولا با ابراز همدردی با کومان گفت: رونالدو و من به خوبی درک می‌کنیم که شغل ما به «نتایج» بستگی دارد. هیچ‌کس نمی‌تواند بدون نتایج خوب شانس بقا داشته باشد؛ نه کومان و نه پپ. با هم دوست هستیم؛ برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم و مطمئنم که برای بازیکنان آکادمی بارسا کارهای بزرگی کرده است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha