آقاجانپور: بسکتبال کاله آینده تیم ملی ایران را خواهد ساخت

تهران- ایرنا- ملی پوش ۲۰ ساله بسکتبال ایران گفت: مسوولان کاله با جذب ۷ ملی پوش جوانان سرمایه گذاری مناسبی را روی آینده سازان تیم ملی انجام داده اند و این تیم آینده تیم ملی بزرگسالان ایران را خواهد ساخت.

متین آقاجانپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رقابت های لیگ برتر بسکتبال نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده و کیفیت بازی ها بالا رفته است. همه تیم ها به جز تیم های نظامی از دو بازیکن خارجی خوب بهره می برند که این مساله باعث شده سطح کیفی لیگ بهتر شود و باید در ادامه منتظر بازی های جذاب تری هم باشیم.

وی ادامه داد: در بازی برابر نظم آوران سیرجان در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و با اختلاف ۱۰ امتیاز به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم بازیکنان خارجی این تیم خیلی خوب عمل کردند و نتیجه را به سود تیم خود تغییر دادند.

بسکتبالیست ۲۰ ساله کاله با اشاره به دعوتش به تیم ملی بزرگسالان ایران تاکید کرد: تیم کاله سرمایه گذاری بسیار خوبی را بر روی جوانان بسکتبال ایران در دستور کار خود قرار داده و ۷ بازیکن تیم ملی جوانان را در اختیار گرفته است. میانگین سنی ما شاید الان ۲۰ سال باشد و این نشان می دهد تیم بسیار جوانی داریم که در روزهای آینده نشان می دهد حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت. این تیم آینده تیم ملی بزرگسالان ایران را تشکیل می دهد و هدف همه ما موفقیت در کنار کار گروهی است.

آقاجانپور یادآور شد: ما یک بازیکن خارجی داشتیم که مصدوم و متاسفانه مجبور شد از ایران برود اما قرار است یک بازیکن آمریکایی در پست یک به ما اضافه شود که امیدوارم حضورش موثر باشد.  

بازیکن تیم کاله در خصوص تیم نظم آوران سیرجان هم گفت: تیم بسیار خوب و هماهنگی بود، در دفاع مسنجم و در کار گروهی فوق العاده بودند. 

گفتنی است تیم نظم آوران سیرجان در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال برابر تیم کاله مازندارن قرار گرفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۸۸ بر ۸۲ به سود نظم آوران خاتمه یافت.

در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند. در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران،  اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha