بازیکن روس تیم سیرجان: بسکتبال ایران فیزیکی و در سطح خوبی است

تهران - ایرنا - بسکتبالیست روس تیم نظم آوران سیرجان گفت: قبل از حضورم در تهران شناختی از لیگ ایران نداشتیم اما امروز می دانم که لیگ ایران فیزیکی دنبال می‌شود و در سطح قابل قبولی است.

آنتون پونکراچوف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در دیدار برابر کاله مازندران برنامه ما این بود که از همان دقیقه اول خیلی محکم و تهاجمی بازی کنیم اما نیمه اول نتوانستیم طبق برنامه بازی کنیم چرا که فشار روی توپ و دفاعمان خوب نبود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موفق شدیم بر اساس نقشه و برنامه ای که داشتیم بازی کنیم و در نهایت نیز نتیجه را جبران کرده و برنده از زمین بازی خارج شدیم.

بسکتبالیست تیم نظم آوران یادآور شد:  قبل از این که به ایران بیایم شناختی از لیگ ایران نداشتم اما الان می بینم خیلی خوب است و فیزیکی دنبال می شود و سطح قابل قبولی هم دارد.  تیم های دیگر را هم خوب دیدم و امروز می دانم بازی کردن در لیگ برتر بسکتبال ایران خیلی سخت است.  

وی افزود: برنامه ما این است که در گروه خودمان اول یا دوم شویم و در مسیر موفقیت گام برداریم. از عملکرد خودم هم راضی هستم اما مهم تر این است که تیم ما برنده بازی باشد.  

گفتنی است تیم نظم آوران سیرجان در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال شب گذشته برابر تیم کاله مازندارن قرار گرفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۸۸ بر ۸۲ به سود نظم آوران خاتمه یافت.

در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند. در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم،  مهرام تهران،  اکسون تهران،  آویژه صنعت پارسا مشهد،  فولاد مبارکه سپاهان،  رعد پدافند هوائی تهران،  صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha