۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84342899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد:جامعه مستعد پذیرش آثار فاخر و پرمحتوا است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم به آثار هنری بامحتوا و غنی گرایش دارند و وظیفه نهادهای انقلابی نظیر حوزه هنری است که به این مطالبه و ذائقه مردم به خوبی پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز سه‌شنبه در دیدار با رییس حوزه هنری کشور با تاکید بر پرداختن به هنر انقلابی اظهار داشت: مردم کشور نیز بارها نشان داده‌اند که طرفدار هنر و فرهنگ انقلابی هستند.

وی ادامه داد: ذات انقلاب اسلامی، یک ذات پر از استعداد است که باید زمینه بروز این استعدادها را فراهم کرد از این رو رسالت مهمی برعهده حوزه هنری است.

نکونام با تاکید بر آسیب‌شناسی فعالیت‌ها، تصریح کرد: اگر چه کارهای ارزشمندی تاکنون در حوزه فرهنگ و هنر انجام شده اما انتظار می‌رود نهادهای انقلابی در این خصوص بیش از پیش تلاش کنند و اقدامات موثرتری انجام دهند.

امام جمعه شهرکرد توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر را از دیگر ضروریات برنامه‌های حوزه هنری برشمرد و اظهار داشت: هر زمان منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری به خوبی پیگیری شده است در همان مورد موفق عمل کرده‌ایم و به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

نکونام حمایت از استانها در خصوص تجهیزات و امکانات را از دیگر امور ضروری دانست و گفت: جامعه مستعد پذیرش آثار فاخر و پرمحتوا است از همین باید امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیار نهادهای انقلابی قرار داده شود تا بتوانند آثار غنی و فاخری به مردم عرضه کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کارهای فرهنگی و هنری هنور روی زمین مانده است و می‌طلبد تا نهادهای انقلابی در این خصوص با اتکا به جوانان نخبه و استعداد کارهای ناتمام را به هدف برسانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha