اقدام ‌تروریستی صهیونیست‌ها نشانه هراس این رژیم از اقتدار ایران است

ارومیه- ‌ایرنا- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ورییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: اقدام تروریستی صهیونیست‌ها نشانه هراس این رژیم غاصب از آینده درخشان اقتدار ایران است.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم‌ کردن حادثه اخیر نطنز افزود: ایران اسلامی در سال‌های اخیر با وجود تمامی مانع تراشی های دشمنان و تحمل شدیدترین تحریم ها توانسته به جهش علمی بالایی برسد و تبدیل به کشوری شود که می‌تواند در حوزه های مختلف با دنیا رقابت کند بنابراین دستیابی ایران اسلامی به این وضعیت و قدم گذاشتن در مسیر رشد و ترقی موجب واهمه دشمنان شده است.

وی اظهار داشت: دشمنان در نخستین گام دست به اعمال تحریم های مختلف اعم‌ از تحریم های دارویی، ارزی و شخصیت ها به سرکردگی رژیم صهیونیستی کردند ولی زمانی که شاهد بی نتیجه بودن این تحریم ها شدند مسایل و موضوعات فرعی را نشانه گرفتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آنها این بار به خیال خود برای دور ساختن ملت ایران از حق واقعی خود دست به اقدامات خرابکارانه در تاسیسات هسته ای نطنز زده اند.

وی ادامه داد: در برابر چنین ‌اقدامات خصمانه باید سیاست ما از روی حکمت ‌و عزت و اقتدار باشد و نباید ‌احساساتی و منطبق بر افراط و تفریط عمل کنیم.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با بیان اینکه ‌اقدامات خصمانه دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی نه تنها در حادثه ‌اخیر بلکه در ترور سردار سلیمانی و ‌بسیاری از شهدا نیز دیده می شود، گفت: اقدام تروریستی اخیر جز رسوایی نتیحه ای برای رژیم صهیونیستی نداشته است و خواب آنها برای منزوی کردن کشورها هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه اعلام کرد: بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌سازی نطنز روز گذشته دچار حادثه شد که خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.

امروز علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سرنخ‌های خرابکاری در سایت نطنز پیدا شده است، گفت: سیستم برق اضطراری سایت همین امروز راه اندازی شده و بقیه امور هم پیش خواهد رفت.

از سه شنبه هفته گذشته (۱۷ فروردین) هجدمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیئت‌هایی از گروه کشورهای ۴+۱ و همچنین ایران با هدف لغو تحریم های آمریکا علیه ایران در وین، پایتخت اتریش آغاز شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha