۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 84204526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صالحی امیری: ووشو ظرفیت بزرگی در مدال آوری دارد

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 84204526
صالحی امیری: ووشو ظرفیت بزرگی در مدال آوری دارد

تهران - ایرنا-رییس کمیته ملی المپیک گفت: ووشو ظرفیت بزرگی در مدال آوری دارد و این رشته یکی از مدعیان جهان است.

به گزارش ایرنا، سیدرضا صالحی امیری در چهارمین بازدید خود از فدراسیون ووشو گفت: یکی از رویکردهای ما باید توجه به ووشو باشد زیرا این رشته ظرفیت بزرگی در مدال آوری است.

وی افزود: امروز ووشو مدعی جهان و سرآمدان جهان است. معتقدم برای بازی‌های آسیایی ٢٠٢٢ روی این رشته سرمایه گذاری کرد چرا که در جایگاه مدال تاثیر گذار است.

رییس کمیته المپیک ادامه داد سهم زنان و حضور زنان در رویدادهای بین المللی پرستیژ ایران را افزایش می‌دهند و دختران انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت بدست می‌آورند.

صالحی امیری گفت: بخشی از هزینه‌های تجهیزات ووشو اعم از ریالی یا ارزی را تامین می‌کنیم. در نشست هیات اجرایی کمیته المپیک که فردا(یکشنبه) برگزار می‌شود کمک ٢میلیارد ریالی را برای این فدراسیون لحاظ می‌کنیم.

صدیقی: در بخش تجهیزات نیاز به گسترش آن داریم

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در بازدید رییس کمیته المپیک از فدراسیون ووشو گفت: نخستین مسابقات ووشو بعد از دوران کرونا قرار است برگزار شود. این فدراسیون در این سال‌ها پرچمدار موفقیت در عرصه مدال آوری بود. 

رییس فدراسیون ووشو افزود: رویکرد ما در  توسعه این رشته در ورزش همگانی طی این سال‌ها بود اما در بخش تجهیزات نیاز به گسترش داریم.

صدیقی ادامه داد: بخشی از تجهیزات ما در رزمی در داخل تولید نمی‌شود اما امکان واردات داریم که آن هم نیاز به بودجه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha