۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84167754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی‌های آسیایی ساحلی ۲۰۲۰ برای دومین بار به تعویق افتاد

تهران- ایرنا- براساس اعلام شورای المپیک آسیا بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا ۲۰۲۰ برای مرتبه دوم با تعویق روبرو شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از رویترز، بر اساس خبر منتشر شده توسط شورای المپیک آسیا، بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا ۲۰۲۰ بدلیل پاندمی گسترده کرونا و آغاز موج جدیدی از جهش این ویروس در بسیاری از کشورها برای دومین بار به تعویق افتاد.

این رویداد قرار بود بر طبق عنوان آغازین خود در سال ۲۰۲۰ برگزار شود که با حفظ نام خود و بدلیل پاندمی کووید۱۹ به سال ۲۰۲۱ موکول و مقرر به برگزاری در ماه آوریل شد. بر اساس اعلام اوسی‌آی تاریخ جدید این رویداد پس از مشورت و نشست مشترک با میزبانان چینی اعلام خواهد شد. جهش جدید در ویروس مرگبار کرونا که ۷۰ درصد سریعتر از نوع فعلی آن قابل انتشار و گسترش است، دلیل اصلی احتیاط و تعویق بازی‌های آسیایی ساحلی عنوان شده است.

همچنین خبر تعویق بازی‌های آسیایی ساحلی پس از نشست ۳ جانبه شورای المپیک آسیا، کمیته برگزاری بازی‌ها و کمیته ملی المپیک چین و توافق نظر هر سه نهاد به طور رسمی منتشر شد.

حفظ سرمایه کمیته‌های ملی المپیک، ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در این رویداد از دیگر دلایل مهم اتخاذ این تصمیم برشمرده شده است. بازی‌های آسیایی ساحلی بطور بالقوه میزبان بیش از دوهزار ورزشکار از ۴۰ کشور آسیایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha