تیرانداز ایرانی در رقابت‌های آنلاین سنگاپور اول شد

تهران - ایرنا- رقابت‌های تیراندازی آنلاین در ۲ ماده تفنگ و تپانچه بادی زنان و مردان با حضور ۱۰۸ ورزشکار از ۷ کشور جهان به میزبانی نمادین کشور سنگاپور امروز برگزار شد که «محمدرسول عفتی» نماینده کشورمان عنوان قهرمانی تپانچه بادی را به خود اختصاص داد.

 به گزارش ایرنا، تیراندازان ایرانی رشته تفنگ و تپانچه مسابقات خود را از صبح امروز (جمعه) در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز کردند و «محمدرسول عفتی» تیرانداز  کشورمان در ماده تپانچه بادی اول شد و «جواد فروغی» تیرانداز المپیکی ایران نیز دوم شد و تیراندازی از ویتنام به مقام سوم رسید.

در ماده تپانچه بادی «وحید گل‌خندان»، «ابراهیم برخورداری»، «سجاد پورحسینی» و «عرفان صلواتی» دیگر تیراندازان ایرانی بودند که به ترتیب عناوین ششم، دوازدهم، هفدهم و نوزدهم را کسب کردند.

براساس این گزارش و در رشته تفنگ بادی مردان، «امیرسیاوش ذوالفقاریان» تیرانداز جوان ایرانی دوم شد و عنوان اول و سوم این بخش به تیراندازانی از استرالیا رسید.  در این ماده «حسین باقری»، «مهیار صداقت»، «پوریا نورویان» و «امیرمحمد نکونام» به ترتیب در جایگاه چهارم، پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند.

در بخش تفنگ بادی زنان، نماینده کشور سنگاپور اول شد، «نجمه خدمتی» تیرانداز المپیکی کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و دیگر نماینده سنگاپور به مقام سوم رسید. در این ماده «آرمینا صادقیان» و «فاطمه کرم‌زاده» به ترتیب ششم و سیزدهم شدند.

در تپانچه بادی زنان،   نمایندگان کشور تایلند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و تیرانداز سنگاپوری در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده «زینب طوماری» و «هانیه رستمیان» با مقام های پنجم و چهاردهم به کار خود پایان دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha