۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 84130165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سلطانی‌فر:در مورد شکستن حکم ناعادلانه ویلموتس به وکلا امیدوار هستیم

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: به وکلای کشورمان امیدوار هستیم که بتوانند حکم ناعادلانه پرونده ویلموتس را بشکنند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت پرونده ویلموتس با بیان اینکه وکلای حقوقی اعتراض اولیه را دادند و در حال حاضر در حال تهیه لایحه دفاعیه نهایی هستند، اظهارداشت: دادگاه عالی ورزش (CAS) بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و به احتمال زیاد جلسه هیرینگ برگزار می‌کند و تیم وکلای حقوقی که توسط فدراسیون انتخاب شده دفاعیات را انجام خواهند داد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، مسعود سلطانی‌فر روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس اظهارداشت: تیم حقوقی فدراسیون فوتبال که مسئولیت دفاع را بر عهده دارد با همکاری نمایندگانی از معاونت حقوقی رییس جمهوری و دفتر خدمات حقوقی بین‌الملل در حال همکاری برای به سرانجام رسیدن موضوع هستند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شرح رای یا گراندز پرونده دریافت شده و وکلای حقوقی اعتراض اولیه را دادند و در حال حاضر در حال تهیه لایحه دفاعیه نهایی هستند تا بتوان در موعد مقرر لایحه را تقدیم  CAS کرد.

وی ادامه داد: دادگاه عالی ورزش (CAS) بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و به احتمال زیاد جلسه هیرینگ برگزار می‌کند و تیم وکلای حقوقی که توسط فدراسیون انتخاب شده دفاع لازم را انجام خواهد داد.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: به وکلای کشورمان امیدوار هستیم که بتوانند حکم ناعادلانه پرونده ویلموتس را بشکنند.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که مدیرعامل پرسپولیس معرفی شده اما استقلال همچنان بدون مدیرعامل مانده است، گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال وظیفه دارد بررسی‌های لازم را انجام دهد و گزینه مناسب را انتخاب کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha