۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 83915892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۱ طرح در اسفراین افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

بجنورد- ایرنا- فرماندار اسفراین گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۶۱ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خراسان شمالی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

طاهر رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۱۲۹ پروژه با صرف ۵۲۴ میلیارد ریال توسط بخش دولتی و ۲۴ طرح نیز با صرف چهار هزار و۵۷۸ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح و هشت طرح نیز با ۲۹۹ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی گفت: در بخش دولتی ۲ پروژه ه مهم شهری شامل کمربند شمالی شهر و پارک شهید صالحی با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال و ۵۸ پروژه در بخش دهیاری ها، ۱۰ پروژه آسفالت راه روستایی و۳۶ پروژه آسفالت معابر روستایی افتتاح می شود.

رستمی همچنین از جمله طرح های دیگر در نظر گرفته شده برای افتتاح در هفته دولت کتابخانه مرکزی، مجتمع مسکونی ۳۲ واحدی و طرح های در حوزه کشاورزی، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب و ورزش و جوانان است.

فرماندار اسفراین از جمله طرح های مهم قابل افتتاح بخش خصوصی در این هفته را بهره برداری از فازهای جدید شرکت صنعتی آذین فورج با صرف چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و چهار واحد بوم گری دانست.

رستمی گفت : هشت طرح نیز در این هفته کلنگ زنی می شود که مهم‌ترین آن کلنگ زنی ناحیه صنعتی صفی آباد با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال است.

وی افزود: بیمارستان تک تخصصی زنان و کودکان نیز از پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان در سال گذشته است تا پایان تابستان بهره برداری خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.  

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلو متری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha