پیروی از ولایت و امامت راه سعادت مسلمانان است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: پیروی از ولایت و امامت راه سعادت مسلمانان است و برای تضمین سعادت دنیا و آخرت باید همگان این راه را با اتحاد و انسجام در پیش بگیریم.

فریدون همتی روز شنبه با صدور پیامی ضمن تبریک  هجدهم ذی‌الحجه، روز عید سعید غدیرخم افزود: امامت و ولایت امامان اطهار(ع) از بزرگترین نعماتی است که خداوند متعال به مسلمانان اعطاء فرموده و باید با تمام وجود قدردان و شکرگزار وجود چنین نعمت بزرگی باشیم.
وی بیان داشت: عید غدیرخم روز اکمال دین مبین اسلام، عید امامت و ولایت و از اعیاد بزرگ اسلامی است و باید این روز بزرگ و مبارک را گرامی بداریم.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: در این روز بزرگ، پیامبر بزرگوار اسلام براساس فرمان پروردگار، حضرت امام علی(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی نمودند و رسالت حضرت محمد(ص) در ابلاغ دین مبین اسلام به بشریت تکمیل گردید و امامت و ولایت معصومان(ع) به عنوان مسیر حرکت مسلمانان تعیین شد.
همتی عید سعید غدیرخم را به همه مسلمانان عالم، بویژه ملت ایران اسلامی و مردم مومن و ولایتمدار هرمزگان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: همه ما رهروان راستین پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و امیر مومنان حضرت امام علی(ع) باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha