۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83856546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت کشور نیازمند مدیران جهادی موفق است

۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83856546
پیشرفت کشور نیازمند مدیران جهادی موفق است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با بیان اینکه مدیران جهادگر و موفق سهم مهمی در پیشرفت کشور دارند، گفت: امسال به عنوان سال پایانی دولت دوازدهم و در شرایط تحریم و کرونا نیاز به مدیرانی داریم که در این شرایط توسعه کشور را با شتاب به پیش ببرند.

فریدون همتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از عفیفی پور به عنوان مدیر موفق در حوزه بنادر و دریایی در استان هرمزگان نام برد و اظهارداشت:پیشرفت امروز بندر شهید رجایی به عنوان یک بندر فاخر و جزو چند بندر مهم دنیاست، نمونه‌ای از موفقیت مدیران فداکار و باتجربه است.

وی ادامه داد: امروز بندر شهید رجایی نماد اقتدار و حرکت جهادی تمامی کسانی است که برای اقتدار کشورمان تلاش کرده اند و تا امروز بندر شهید رجایی را در بین مهم ترین بنادر جهان قرار داده است.
استاندار هرمزگان بیان داشت: دغدغه مقام معظم رهبری در سال های پایانی دولت ها این است که کارها سست نشود و باید این دغدغه را در اولویت خود قرار دهیم.
همتی افزود: در شرایط سخت تحریم و کرونا باید در بعد اشتغال و اقتصاد سبب شادی مردم شویم لذا باید پروژه های راکد مانده را با سرعت به پیش برویم.

وی اضافه کرد: تقاضاها برای مشارکت بخش خصوصی در این حوزه زیاد است و باید شرایط را برای ورود بخش خصوص تسهیل کنیم و با فراهم کردن زیر ساخت‌ها شاهد ورود و جذب موج جدید سرمایه‌گذاری در هرمزگان باشیم.

استاندار هرمزگان توصیه کرد: مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان با تلاشی مضاعف نیز بتواند سطح بنادر و دریانوردی هرمزگان را ارتقا دهد.

همتی با اشاره به اینکه مرحله سوم توسعه فاز سوم بندرشهید رجایی نیز با وجود شرایط تحریم و کرونا پیشرفت چشمگیری دارد، بر اتمام و بهره برداری از فاز سوم توسعه بندر شهید رجایی تا پایان امسال تاکید کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور بتوانیم شاهد تحولات بیشتری در حوزه بندری و دریایی هرمزگان باشیم.

استاندار هرمزگان ابرازداشت: ظرفیت های طبیعی زیادی در هرمزگان وجود دارد که آماده سرمایه گذاری است از جمله در حوزه گردشگری و صادرات با ایجاد و تحول بنادر کوچ شاهد اقدامات توسعه و نتایج درخشانی هستیم.
همتی دربخش دیگری اضافه کرد: ۴۰ سامانه متفاوت در مجموعه های متفاوت وجود دارد و نمی توان یک گزارش واحد از بخش سرمایه گذاری و بخش های در حال فعالیت یا راکد بدست بیارویم و این معضلی است و باید از تصمیمات جزیره ای دوری کنیم و به سمت تسهیل سازی و تصمیم گیری واحد پیش رویم.
وی در این باره گفت: بزودی سامانه ای ایجاد می شود تا تمامی سامانه ها در این سامانه لینک شده و تمامی فعالیت ها رصد و مورد پشتیبانی قرار بگیرد.
استاندار هرمزگان خواستار هوشمندسازی چرخه فعالیت ها در بندر شهید رجایی شد و ابراز امیدواری کرد که بندر شهید رجایی نخستین منطقه ویژه اقتصادی باشد که به این سامانه لینک شود و بتواند از حمایت های دولت نیز بهره ببرد.
در آیین معارفه مدیران کل بنادر و دریانوردی هرمزگان  که با حضور محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید رجایی، از خدمات الله مراد عفیفی پور قدرداتی و علیرضا محمدی کرجی ران به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha