۳۹۰ میلیارد ریال در صنعت خمین سرمایه گذاری شد

خمین - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: ۳۹۰ میلیارد ریال بهار امسال در حوزه صنعت این شهرستان سرمایه‌گذاری شد که این امر تاثیر مهمی در روندصنعتی شدن این منطقه دارد.

محمدرضا سلیمانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب ۲ فقره پروانه بهره‌برداری تولیدی و صنعتی است که با راه اندازی آنها در مجموع ۱۵ فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم شد.
وی ادامه داد: در این مدت ۱۶ جواز تاسیس صنعتی نیز صادر شده و برآورد اشتغالزایی این جوازها پس از راه اندازی ۳۴۰ شغل جدید است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین اظهار داشت: مجموع سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این واحدها در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال  است.
سلیمانی یادآور شد: طرح‌های صنعتی بزرگ خمین شامل شرکت خودروسازی و پتروشیمی و شماری از طرح های اقتصادی کوچک در خمین در دست انجام است که با تکمیل و راه اندازی آن‌ها در سال جاری، چهره صنعتی این شهرستان دگرگون می‌شود.

وی اظهار داشت: ۲۵۰ فرصت شغلی در بخش صنعت این شهرستان پارسال ایجاد شد و در این راستا ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
۱۶۰ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در خمین فعال است که حدود ۲ هزار نیروی انسانی در آنها فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha