۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶
کد خبر: 83618562
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت سردار سلیمانی پرچم حرم مطهر رضوی را سیاه کرد

مشهد- ایرنا- در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگ سردار جهان اسلام و خادم مخلص بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) امروز ۱۳ دی ماه پرچم برافراشته بر گنبد حرم رضوی سیاه و مجموعه این مکان مقدس سیاه‌پوش شد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که روح پاک و مطهرش به جمع ارواح طیبه شهیدان را حق پیوسته است، پارسال در آستانه سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) با حکم تولیت آستان قدس رضوی مفتخر به خادمی حرم مطهر رضوی شده بود.

بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی" به همراه "ابومهدی مهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
پنتاگون مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری و فرمانده‌کل قوای آن کشور صادر کرده بود.
حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی این اقدام تروریستی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده کادر مدیریت دیپلماتیک خود تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به آمریکا، به وی ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha