۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
کد خبر: 83551597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد شبکه ارتباطی بین کاربران

تهران- ایرنا- ایوند یک سامانه آنلاین برای برگزاری رویداد در حوزه‌های مختلف است. در نشست خبری این سامانه از قابلیت ارتباطی جدید که برای کاربران ایجاد شده، رونمایی شد.

ایوند سامانه‌ای است که طی ۵ سال گذشته توانسته است بیش از ۱۰۰هزار رویداد در حوزه‌های مختلف برگزار کند.
مدیرعامل این سامانه در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایوند گفت: حدود شش سال قبل من به شدت درگیر برگزاری رویدادهای مختلف بودم و برای این که مشکل همزمانی بین رویدادها پیش نیاید یا زمان همایش‌ها را فراموش نکنم، ابزاری ساختم که مدیریت این برنامه‌ها برایم آسان‌تر باشد.
سامانه کوچکی که ساخته بودم کم کم رشد کرد و به یک استارتاپ تبدیل شد.
حمیدرضا احمدی با اشاره به این که پیش‌بینی اش این است که امسال یک میلیون بلیط رویدادهای مختلف از طریق سامانه آن‌ها به فروش برسد، گفت: با برگزاری این میزان رویداد، نزدیک ۲۰ میلیارد تومان به برگزارکنندگان رویدادها پرداخت می‌شود.
وی افزود: رویدادهایی که برگزاری آن را برعهده داریم، ملی است و در تمام شهرهای ایران برگزار می‌شود. تا کنون رویدادهای ۳۱۷ شهر روی ایوند برگزار شده است.
او در خصوص ثبت نام در این سامانه گفت: افراد با پر کردن یک فرم ساده رویداد خودشان را در این سامانه تعریف می‌کنند. در مرحله دوم صفحه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که بسیار کارآمد است.
وی اضافه کرد: افراد می‌توانند لینک این صفحه را برای مخاطب‌های خود ارسال کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند مخاطبین خود را مدیریت و آنالیز کنند.
گاهی اوقات افراد به دلیل دردسرهایی که برگزاری رویداد دارد، از انجام این کار صرفنظر می‌کردند اما سعی کردیم فضایی را ایجاد کنیم که برگزاری رویداد برای افراد با تجربه تسهیل شود. هم اکنون شرکت‌های خصوصی، دولتی و دانشجویی در بستر این پلتفرم، رویداد خود را به اشتراک می‌گذارند.
احمدی درباره قابلیت جدیدی که برای ایوند طراحی شده و در پنج سالگی این سامانه به آن افزوده خواهد شد، گفت: از آن جا که ایوند یک مارکت پلیس است فضایی را برای شرکت کنندگان در رویداد در نظر گرفتیم تا آن‌ها بتوانند علاقمندی‌های خودشان را دنبال کنند. ضمن این که شبکه‌ای وجود دارد که بتوان از طریق آن با افراد دیگر که در رویداد حاضر هستند، ارتباط گرفت و پس از رویداد مورد نظر نیز آن را ادامه داد.
او در پایان با اشاره به این که در حال حاضر این سامانه ۲۰ هزار کاربر اکتیو دارد، گفت: این افراد با ایجاد پروفایل می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و نظرات شان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha