۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83495117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ حادثه رانندگی در مهاباد چهار کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشت

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در سه حادثه جداگانه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های این شهرستان، چهار نفر جان خود را از دست داده و ۱۰ نفر نیز زخمی شدند.

رحمان احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حوادث رانندگی در ۲ مسیر مهاباد به میاندوآب و  مهاباد به ارومیه روی داده است که ماموران این سازمان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حادثه نخست بر اثر برخورد یک‌دستگاه پژو ۲۰۶ با یک کامیون ولوو در محور مهاباد به میاندوآب و در نزدیکی روستای «گوگ‌تپه» به وقوع پیوست که موجب فوت راننده ۲۰۶ شد.

وی اضافه کرد: در حادثه‌ دیگری در همین حاده یک دستگاه سواری ال ۹۰ با خودرو سمند در سه‌راهی «کوسه‌کهریز» با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز سه نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: در سومین حادثه رانندگی نیز براثر برخورد ۲ دستگاه خودرو پیکان و پراید با یکدیگر در محور مهاباد به ارومیه و در نزدیکی روستای «یوسفکند» هشت نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو مصدوم و پس از انجام اقدامات اولیه توسط ماموران این سازمان تحویل اورژانس ۱۱۵ داده شدند.

محورهای مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد - ارومیه و مهاباد - میاندوآب به ترتیب به طول ۱۰۰ و ۵۰ کیلومتر از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

با وجود آنکه حدود ۱۰ سال از آغاز عملیات چهار بانده‌کردن این ۲ جاده سپری می‌شود ولی هنوز عملیات آن به پایان نرسیده‌است.  

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای مهم گردشگری در غرب کشور محسوب می‌شود که سالانه بیش از ۸۰۰ هزار نفر از آن دیدن می‌کنند که سفر این تعداد فراوان گردشگر، نیاز به ایجاد زیرساخت های امن و مطمن در جاده‌های مواصلاتی آن دارد.  

از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ نفر در سوانح جاده‌های مهاباد فوت و بیش از ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha