۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83405151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک نگارخانه در مشهد مهر و موم شد

۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83405151
یک نگارخانه در مشهد مهر و موم شد

مشهد- ایرنا- یک نگارخانه در مشهد به دلیل شکایت همسایه‌ها و بی اعتنایی مدیریت آن نسبت به تذکرات داده شده از سوی شورای نظارت بر نگارخانه‌های خراسان رضوی مهر و موم شد.

رئیس شورای نظارت بر نگارخانه های خراسان رضوی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: همسایگان این نگارخانه که متعلق به بخش خصوصی است به سبب ایجاد سر و صدا تا نیمه شب و برخی مزاحمت های دیگر از مدیریت آن شکایت کرده بودند.

محمد رضا محمدی افزود: شورای نظارت بر نگارخانه های خراسان رضوی در پی شکایات مکرر همسایه ها و بررسی موضوع، چندین مرتبه به مدیر این نگارخانه تذکر داد اما وی نسبت به این تذکرات بی توجه بود و رفتار خود را اصلاح نکرد از این رو رعایت نکردن موارد توصیه شده و تکرار تخلفات توسط نگارخانه مزبور، شورای نظارت بر نگارخانه های استان را بر آن داشت که در اقدام نخست به مدت شش ماه فعالیت این نگارخانه را تعطیل کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مدت زمان مهر و موم این نگارخانه شش ماه خواهد بود و در صورت تکرار تخلف و اصلاح نکردن رفتار، پرونده مزبور وارد مرحله بعدی رسیدگی و احتمالاً منتج به ابطال پروانه آن خواهد شد.

محمدی افزود: هم اینک ۳۸ نگارخانه در خراسان رضوی فعال است که از این تعداد، ۳۲ مورد در مشهد و باقی آنها در سبزوار، نیشابور، قوچان و کاشمر دایر است.

وی اضافه کرد: از کل نگارخانه های خراسان رضوی ۲۰ نگارخانه مربوط به اشخاص حقیقی و ۱۸ نگارخانه مربوط به نهادهای عمومی است و راه اندازی چهار نگارخانه جدید دیگر نیز در دست بررسی است.

۷۴۸۹/‏۱۹۲۲

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha