۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶
کد خبر: 83395244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین مهاجم ازبکستانی به کالدرون معرفی شد

۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶
کد خبر: 83395244
دومین مهاجم ازبکستانی به کالدرون معرفی شد

تهران- ایرنا- یک مهاجم ازبکستانی برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس به سرمربی این تیم معرفی شد.

با توجه به جدایی ماریو بودیمیر از پرسپولیس، این باشگاه به جذب یک مهاجم نیاز دارد تا در کنار علی علیپور خط آتش تیم فوتبال پرسپولیس را تشکیل دهد. نام مهاجمان زیادی برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده اما همچنان اولویت باشگاه پرسپولیس برای این پست مهدی طارمی است.

طارمی اعلام کرده می‌خواهد به فوتبال اروپا برود و به همین دلیل پرسپولیس را بلاتکلیف گذاشته است. پرسپولیس به همین دلیل به دنبال بررسی گزینه‌های مختلف است تا بهترین انتخاب را برای خط آتش خود داشته باشد.

چندی پیش از ایگور سرگیو به عنوان گزینه حضور در پرسپولیس یاد شد که گابریل کالدرون با حضور این بازیکن مخالفت کرد. حالا از باشگاه خبر می‌رسد که یک مهاجم دیگر ازبکستانی به سرمربی پرسپولیس معرفی شده است؛ بازیکنی که دو سال پیش آقای گل لیگ ازبکستان شده بود.

تیمورعبدخالقوف مهاجم تیم لوکوموتیو تاشکند بازیکنی است که به کالدرون معرفی شد. این مهاجم ۲۷ ساله که سال ۲۰۱۶ بهترین گلزن لیگ ازبکستان بود، امسال هم در بین سه گلزن برتر لیگ ازبکستان جای داشت و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا هم گلزن برتر تیمش بوده است.

این بازیکن که سابقه حضور در پاختاکور و هایدوک اسپیلت کرواسی را دارد تاکنون با تیم‌های پاختاکور و لوکوموتیو قهرمان لیگ و کاپ ازبکستان هم شده است. وی همچنین سابقه بازی در تیم السیلیه قطر را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha