۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1301
کد خبر: 83383307
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استفاده از سلبریتی برای اجرا انتخاب اشتباهی نیست

تهران- ایرنا- مدیر شبکه یک سیما گفت: انتخاب مجری از میان سلبریتی‌هایی (نامداران) که توانایی اجرا را داشته باشند انتخاب اشتباهی نیست؛ اما اگر رسانه‌ فرد شناخته شده‌ای را فقط به خاطر چهره بودنش به عنوان مجری انتخاب کند و دستمزد کلانی برای او درنظر بگیرد، اشتباه کرده است.

مجید زین العابدین با اشاره به آغاز پیش تولید ساخت دو مسابقه تلویزیونی برای پخش از این شبکه به خبرنگار ایرنا گفت: دو مسابقه تلویزیونی بزن یک و سبقت در حال حاضر در مرحله انتخاب مجری است تا به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن بروند. هنوز مشخص نیست برای اجرای این مسابقه ها از هنرمندان شناخته شده استفاده می‌شود یا خیر؛ اما استفاده از سلبریتی (نامداران) زیاد هم بد نیست. اگر به جا و درست از این افراد استفاده شود مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی ادامه داد: انتخاب یک سلبریتی برای اجرا باید طبق شاخصه هایی انجام شود و نباید صرفاً به خاطر چهره بودن از این افراد در حوزه اجرا استفاده کرد. باید دید آیا این فرد علم و آمادگی اجرا را دارد یا خیر. این مهم ترین شاخصه برای انتخاب یک مجری است، چه چهره شناخته شده‌ای باشد چه چهره ای که تاکنون زیاد دیده نشده است.

زین العابدین ادامه داد: استفاده از سلبریتی یا چهره‌های شاخص برای اجرا از گذشته تا امروز وجود داشته و هنوز وجود دارد؛ برای مثال داریوش ارجمند در زمانی که سریال‌های فاخری روی آنتن داشت و چهره به‌نامی بود اجرا در برنامه طلوع ماه را قبول کرد، یا بارها داریوش کاردان و منوچهر نوذری به عنوان مجری در تلویزیون حضور داشتند.

مدیر شبکه یک سیما افزود: استفاده از این افراد به هیچ وجه انتخاب بدی نیست؛ اما اگر رسانه‌ای فقط شخصی را به خاطر اینکه طرفدار دارد و شناخته شده به عنوان مجری روی آنتن بیاورد و بودجه کلانی نیز برای دستمزد او در نظر بگیرد، به نظر من انتخاب اشتباهی کرده است. این بودجه می‌تواند در مسیرهای دیگر خرج شده و بازخورد مثبت بگیرد.

مدیر اسبق شبکه سه سیما اظهار داشت: باید در این راستا با دقت قدم برداشت. اگر چهره ای توانایی خوبی برای اجرا دارد باید از او استفاده کرد اما نه با دستمزدهای کلان. من در خصوص برنامه خاص یا شبکه خاصی صحبت نمی‌کنم بلکه در مورد استفاده از سلبریتی ها به عنوان مجری در یک رسانه صحبت می‌کنم و اتفاقاً می‌توانم بگویم در خیلی از این موارد سلبریتی ها می‌توانند به پرمخاطب شدن برنامه کمک کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha