۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸
کد خبر: 83373156
T T
۰ نفر
پیاده روی همگانی ۷۰ هزار نفری در گلبهار برگزار شد

مشهد- ایرنا- رئیس هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی گفت: در همایش خانوادگی پیاده روی صبح و نشاط که صبح امروز جمعه در شهر جدید گلبهار برگزار شد افزون بر ۷۰ هزار نفر از اهالی این شهر و روستاهای اطراف و شهرهای چناران و مشهد شرکت کردند.

امیر رضا آذریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش پیاده روی از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز از میدان ابن سینای شهر جدید گلبهار آغاز شد و پس از طی حدود پنج کیلومتر تا دریاچه مصنوعی شهر ادامه یافت.

وی اضافه کرد: در انتها نیز یک دستگاه خودروی تیبا، ۳۰۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید واحد مسکونی، ۱۰۰ دستگاه دوچرخه، هزینه ۱۰ سفر عتبات عالیات و ۱۵ سفر با هواپیمای کوچک بر فراز شهر گلبهار و جوایزی دیگر به قید قرعه به شرکت کنندکان اهدا شد.

این همایش به میزبانی و حمایت شرکت عمران و توسعه شهر جدید گلبهار و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی برگزار شد و شبکه سوم سیما نیز این همایش را به صورت مستقیم پخش زنده کرد.

پیش از این، همایش پیاده روی صبح و زندگی در سال ۱۳۹۶ و با حضور ۵۰ هزار نفر در گلبهار برگزار شده بود.

شهر جدید گلبهار با وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد و در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است و با تداوم توسعه زیر ساختهای شهری و امور رفاهی جمعیت شهر گلبهار از ۳۶ هزار نفر در سال ۱۳۹۵ به ۶۵ هزار نفر تا پایان سال ۱۳۹۷ رسیده است.

۳۲۲۱/‏۱۹۲۲

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha