۷ تیر ۱۳۹۸، ۹:۵۱
کد خبر: 83372447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد کلانتری در مناطق منفصل شهر سنندج در اولویت پلیس است

سنندج - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به بافت و شرایط جغرافیایی در حاشیه شهرها کانون های جرم هم در این مناطق ایجاد می شود که ایجاد کلانتری در نواحی منفصل شهری استان در اولویت پلیس است.

سرهنگ طارق کمالوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد کلانتری در مناطق شهری ننله، قار، دوشان و آساوله سنندج پیش بینی و به عنوان طرح به ناجا ارائه شده که در آینده نزدیک واحدهایی در این مناطق بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس بر اساس نظرسنجی و نیازسنجی که از مردم صورت می‌گیرد به خدمات دهی می‌پردازد اضافه کرد: هر جا دیده شود کانونی و محلی برای رشد جرم ایجاد می‌شود نظر بر این است که پلیس هم در آنجا حضور داشته باشد.

سرهنگ کمالوند افزود: سایر دستگاه‌ها هم باید موضوع ضرورت حضور پلیس را در مناطق مسکونی در نظر بگیرند این موضوع یکی از مطالبات پلیس پیشگیری بوده و در بسیاری موارد خود پلیس پیش دستانه به این نیاز رسیدگی کرده است.

وی یادآور شد: نزدیک به ۲ سال پیش ایجاد کلانتری ۱۸ در نایسر به عنوان یکی از مناطق حاشیه شهر پیگیری شد و می‌توانیم بگوییم که از جمله اولین دستگاه‌ها و سازمان‌هایی بودیم که به این منطقه ورود پیدا و کلانتری راه اندازی کردیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان گفت: استانداری کردستان، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج حمایت کردند تا این واحد کلانتری به صورت استیجاری دایر شود که مورد استقبال مردم هم قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: به دنبال ارتقای این کلانتری هستیم تا سازمان آن ارتقا یافته و با امکانات بیشتری در خدمت مردم این منطقه باشد.

سرهنگ کمالون با بیان اینکه از بخش‌های دیگر پلیس از جمله پلیس راهور، آگاهی و مواد مخدر دعوت کرده ایم طرح‌هایی را در این منطقه اجرا کنند، اضافه کرد: نیاز به ورود دیگر سازمان‌ها به این منطقه وجود دارد و از جمله به حوزه روشنایی و معابر رسیدگی شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان گفت: کلانتری بانوان هم در میان مدت در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

۶۱۰۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha