۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶
کد خبر: 83301185
T T
۰ نفر
سند 2030 پرورش دهنده سرباز براي دشمنان است

سمنان- ايرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت: سند 2030 پرورش سرباز براي پيشبرد اهداف آمريكا و دشمنان نظام جمهوري اسلامي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين محمدباقرعبدوس در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سمنان در مسجد امام(ره) اين شهر افزود: معلمان بايد دانش آموزان و نسل جوان كشور را با روحيه انقلابي پرورش دهند و نبايد ياس را در اين قشر القا كنند.
وي به توطئه هاي دشمنان در سال هاي اخير عليه انقلاب اسلامي ايران اشاره و بيان كرد: دشمنان اميد داشتند با انواع فشارها و تحريم ها، مردم ايران اسلامي را به خيابان ها بكشانند اما با شكست مواجه شدند.
امام جمعه موقت سمنان گفت: پومپئو، وزير امورخارجه آمريكا اذعان داشت كه تمام نقشه هاي آن ها به جايي نرسيده است.
عبدوس با اشاره به برنامه ريزي شبانه روزي دشمنان عليه نظام اسلامي ايران، تصريح كرد: آموزش و پرورش نقش خطيري در مقابله با اين مساله دارد كه نياز به اتخاذ تدابير درست و منطقي است.
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: مردم ايران و تمام اقشار از جمله كارگران هوشيارانه با اطاعت و فرمانبرداري از رهبري بر دهان‌ آمريكا مي كوبند.
وي به روز كارگر اشاره و خاطرنشان كرد: مسوولان نسبت به امنيت شغلي، احترام و دستمزد اين قشر توجه و اهتمام ورزند.
عبدوس با بيان اينكه توجه به انجام وظيفه اجتماعي و فردي مهمترين اقدامي براي هر شخص است، اضافه كرد: همه آحاد جامعه نسبت به اتفاقات جامعه حس مسووليت داشته باشند.
امام جمعه موقت سمنان يادآور شد: امر به معروف و نهي از منكر خطيرترين وظيفه هر انساني است كه بايد پيش از هر مساله ديگري مورد توجه قرار گيرد.
9891

سرخط اخبار استان‌ها