۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸
کد خبر: 81736782
T T
۰ نفر
صداي نقاره از قلب عاشقان اسفرايني مي آيد

اسفراين- ايرنا- صداي نقاره مي آيد، اين بار نه از بلنداي گلدسته هاي طلايي شمش الشموس، بلكه اين صدا از قلب عاشقاني كه به شور حضور سفيران يار سر از پا نمي شناسند بر مي آيد زيرا اين بار آقايشان به ديدار آنها آمده است.

صداي صلوات هاي پي در پي و ذكر صلوات خاصه و بوي اسپند فضاي شهر اسفراين را عطر آگين كرده و پرچم سبز رضوي دست به دست عاشقان مي چرخد و بوسه باران مي شود، فضا پر از عطر متبرك رضوي شده است.
شوق و شور، اشك و لبخند به هم آميخته شده است اينجا لحظه استجابت دعاست.
زن و مرد، پير و جوان سر از پا نمي شناسند، با ذوق و شوق و چشمان گريان به دنبال پرچم سبز به راه افتاده اند تا گوشه اي از آن را بر سر و صورت خود بكشند و تبرك كنند.
شوق را مي توان از برق چشمان كودكان معصومي كه عاشقانه دست بر سينه گذاشته با ديدن خدام امام رضا (ع) و پرچم متبرك حرمش سلام مي دهند، ديد.
و يا از مرواريد غلطاني كه گونه زنان و مرداني را كه اگرچه جا مانده ا ند از حضور در صحن و سرايش براي عرض تبرك و اردات آمده اند.
مردم خدامان حرم رضوي را در حلقه حضور خود با به گرمي جاي داده اند و بازار اهداي گل و شيرني داغ است.
اين بار مولايشان سلام فرستاده است و آنان نيز به رسم ادب و ارادت به سفيران رضوي پاسخ مي دهند و از صميم قلب زمزمه مي كنند السلام عليك ايها الامام رئوف ...
به گزارش ايرنا كاروان زير سايه خورشيد همزمان با سالروز ميلاد امام رضا (ع) در ايستگاه آخر باب الرضا، به دارالقران خراسان شمالي، اسفراين رسيد و شميم عطر رضوي فضا اين شهر را دل انگيز كرد.
كاروان خدام رضوي پس از استقبال گرم مردمي و ديدار با امام جمعه و ديدار با بيماران بستري در بيمارستان امام خميني (ره) شهرستان پس از برپايي نماز مغرب و عشا با همراهي جمع كثيري از مردم شهرستان رضا گويان به سمت برگزاري برنامه محوري جشن ميلاد امام رضا (ع) در مسجد امام رضا (ع) اين شهرستان پيوستند.
ص/3007/6042

سرخط اخبار استان‌ها