۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱
کد خبر: 81713333
T T
۰ نفر

تعطيلي كمپ ترك اعتياد غير مجاز در شيراز

۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱
کد خبر: 81713333
تعطيلي كمپ ترك اعتياد غير مجاز در شيراز

شيراز- ايرنا- دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: با هدف ساماندهي مراكز اقامتي ميان مدت درمان اعتياد و برخورد با مراكز غيرمجاز، يك كمپ ترك اعتياد مردان، واقع در شهرك جواديه شيراز تعطيل شد.

به گزارش دريافتي يكشنبه ايرنا از روابط عمومي دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس ، محمدرضا ابراهيمي، افزود: كمپ ياد شده به دليل نداشتن استانداردهاي لازم تعطيل شده است.
وي ادامه داد: اين شورا با همكاري دستگاه هاي ذي ربط، نظارت لازم را بر مراكز درمان اعتياد دارد تا با ايجاد شرايط مناسب، زمينه لازم براي درمان اعتياد بيماران را فراهم كند.
ابراهيمي اضافه كرد: دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با هم افزايي سازنده و موثر و با همكاري دستگاه هاي ذي ربط از جمله دادستاني، بهزيستي، علوم پزشكي، فرمانداري و ناجا و با تشكيل كميته ساماندهي مراكز درمان غيرمجاز اعتياد، بر عملكرد مراكز اقامتي ميان مدت ترك اعتياد نظارت كامل دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، قاطعانه و بدون چشم پوشي نسبت به تعطيل و پلمب مراكز متخلف اقدام خواهد كرد.
او گفت: هم اينك بيش از 80 كمپ ترك اعتياد داراي مجوز در فارس مشغول فعاليت هستند كه اميدواريم با وجود اين مراكز بتوانيم در براي كاهش آسيب هاي اجتماعي گامي مثبت برداريم و بيماران را از اعتياد رها سازيم.ك/1
6122 /6118

سرخط اخبار استان‌ها