سمیرا ارم طلایی شد/ سكوهای اول تا سوم تپانچه بادی در تصاحب زنان ایرانی

تهران - ایرنا - سه نماینده تیراندازی جانبازان و معلولان ایران در ادامه رقابت های تپانچه بادی 10 متر P2 در بخش زنان جام جهانی تیراندازی معلولان در كرواسی به مصاف حریفان رفتند و موفق به كسب جایگاه اول تا سوم این ماده شدند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، سمیرا ارم با امتیاز 197.9 به عنوان قهرمانی این ماده دست یافت و پس از او عالیه محمودی با امتیاز 196.2 نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز با امتیاز 176.5 به ساره جوانمردی رسید و بر این اساس، سكوهای برتر تپانچه بادی 10 متر بانوان در ماده P2 به ایران اختصاص یافت.

ساعتی پیش نیز زنان ملی پوش ایران در بخش تیمی نیز ضمن ركورد شكنی، به عنوان قهرمانی جهان دست یافتند.

فردا سه شنبه، نمایندگان ایران در مسابقات بخش انفرادی تپانچه خفیف 50 متر P4 شركت می كنند و دیگر نماینده ایران در مسابقات بخش تفنگ بادی ماده R5 حضور خواهد یافت.

روز گذشته نیز تیم ایران در رقابت های تیمی میكس تپانچه خفیف بادی 50 متر P4 به عنوان نایب قهرمانی رسید.

رقابت های تیراندازی جام جهانی كرواسی، با امتیاز كسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیك ریو، از روز جمعه با حضور 272 تیرانداز از 47 كشور در شهر اوسییك كرواسی آغاز شد و تا 24 تیرماه در جریان خواهد بود.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران با تركیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی، كبری رضایی و مهدی زمانی در این رقابت ها شركت كرده است.

ورزشی(1)**1379