به گزارش ایرنا، محمد سعادتی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شركت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت: چندین سال است كه شركت سهامی نمایشگاه ها با اهدافی همچون كاهش بار ترافیكی اطراف نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه های همراه با فروش را از دستور كار خود خارج كرده است و برنامه های نمایشگاهی را در قالب تخصصی شدن برگزار می كند.
نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاك ایران امروز با حضور برخی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.
این نمایشگاه از امروز 16 تا 19 بهمن ماه جاری هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
اقتصام**1574**1594
نمایشگاه بین المللی پوشاك ایران تخصصی است/ فروش از دستور كار خارج شده
۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۳۳
کد خبر:
81029655
تهران - ایرنا - نمایشگاه بین المللی پوشاك ایران، فقط یك نمایشگاه تخصصی بوده و مخاطبان آن متخصصان در زمینه پوشاك و صنایع وابسته است و نباید آن را با نمایشگاه های پر مخاطب كه بازدیدكنندگان آنها عموم مردم هستند اشتباه گرفت.
سرخط اخبار اقتصاد
-
صادرات غیرنفتی دولت سیزدهم به کشورهای آفریقایی ۱.۲ میلیارد دلار بوده است
تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: طی دو سال…
-
آیین سالگرد ارتحال امام (ره) و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد
تهران- ایرنا- آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای…
-
درخواست وزیر اقتصاد از رئیس قوه قضاییه برای اجرای یک حکم قانونی ضد انحصار
تهران-ایرنا- وزیراقتصاد در نامهای به رئیس قوه قضاییه، خواستار اجرایی…
-
تمدید کاهش عرضه جمعی نفت اعضای اوپکپلاس تا پایان ۲۰۲۵
تهران- ایرنا- وزیر نفت گفت: پس از گفتوگوها و بررسی تحولات بازار نفت…