۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۰۱
کد خبر: 83096818
T T
۰ نفر
تكريم ارباب رجوع سرلوحه كار مسئولان قرار گيرد

خمين - ايرنا - امام جمعه خمين گفت: تكريم ارباب رجوع سرلوحه كار مسئولان و دستگاه هاي اجرايي شهرستان قرار گيرد.

حجت الاسلام سيد «علي حسيني پور» روز دوشنبه درنشست شوراي اداري افزود: خدمت به مردم در اسلام بسيار مورد تاكيد شده است و پيگيري نيازها، خواسته هاي به حق و راهنمايي ارباب رجوع بايد رسالت مسئولان باشد.
وي ادامه داد: فلسفه وجودي مسئولان اجرايي ، خدمت به مردم است و خدمتگزاري به آحاد شهروندان توفيق بزرگي است كه نصيب هر كسي نمي شود.
امام جمعه خمين بيان كرد: در سايه همكاري و همدلي بين مردم و مسئولان اجرايي است كه مسائل و مشكلات هر شهرستاني حل مي شود.
حسيني پور افزود: پيشرفت كشور در عرصه هاي مختلف از بركات نظام، اخلاص و ايمان مسئولان خدمتگزار است.
امام جمعه خمين افزود: قدرت، عزت و عظمت ايران اسلامي در جهان يگانه و منحصر به فرد است و اين قدرت ناشي از ايمان و اعتقاد به خالق يكتا، وحدت، همدلي، عمل مخلصانه و خدمت صادقانه است.
فرماندار خمين نيز در اين نشست بر رفتار مسالمت آميز مسئولان با ارباب رجوع تاكيد كرد و افزود: مسئولان با برخورد مناسب با ارباب رجوع و پاسخ گويي شفاف باعث رضايت مندي مردم شوند.
«احمد طهراني» اظهارداشت: هيچ گونه برخورد نامناسب با ارباب رجوع قابل پذيرش نيست و با خاطيان برخورد مي شود.
وي با بيان اينكه مردم دين خود را نسبت به انقلاب ادا كردند، افزود: در صحنه هاي مختلف مردم حضوري پر رنگ دارند و در هر شرايطي نشان مي دهند كه مدافع انقلاب و ارزش ها هستند.
فرماندار خمين ادامه داد: نبايد مسئولان با برخورد نامناسب باعث نارضايتي و دلسرد شدن مردم شوند.
فرماندار خمين در سخنان ديگر بر همكاري مسئولان به ويژه بانك هاي عامل براي رفع مشكل بيكاري در شهرستان تاكيد كرد و گفت: دولت تدبير و اميد با تخصيص اعتبارات در قالب تسهيلات به خصوص در بخش اشتغال روستايي و فراگير در صدد رفع اين مشكل و توسعه اشتغال است.
طهراني افزود: وظيفه همه مسئولان است كه اين اعتبارات ويژه را جذب كنند تا از نرخ بيكاري اين شهرستان كاسته و اين مشكل رفع شود.
وي بر جذب اعتبارات تملك و دارايي نيز تاكيد كرد و افزود: اولويت تخصيص اعتبارات براي تكميل طرح هاي نيمه تمام با اثر بخشي مطلوب است.
فرماندار خمين بيان كرد: نهادهاي دولتي كه داراي طرح هاي نيمه تمام با پيشرفت فيزيكي 70 تا 80 درصد هستند مي توانند اين طرح ها را به فرمانداري اعلام كنند تا با بررسي و ارزيابي لازم به بخش خصوصي واگذار شوند.
طهراني افزود: اعتبارات دولتي مصوب امسال در نيمه نخست 43 درصد جذب شده و اميد است مابقي اعتبارات در نيمه دوم امسال جذب شود.
شهرستان خمين از توابع استان مركزي داراي 105 هزار نفر جمعيت و در فاصله 61 كيلومتري اراك قرار دارد.
7277/3075

سرخط اخبار استان‌ها