۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۷:۴۸
کد خبر: 83006540
T T
۰ نفر
بهره برداری از باند دوم جاده توره - بروجرد آغاز شد

اراك - ایرنا - مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مركزی گفت: باند دوم جاده توره - بروجرد با صرف اعتبار 240 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدو تردد در آن جریان یافت.

«علی زندی فر» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روسازی، آسفالت و نصب علایم ایمنی و فنی در سه كیلومتر حد فاصل روستای گل زرد تا قلعه چی و چهار كیلومتر ابتدای گردنه تا روستای زالیان در قالب این طرح انجام شده است.
وی ادامه داد: نصب 24 هزار متر گاردیل سه و 2 موج در نقاط پر حادثه این مسیر، اجرای تابلوهای انحراف مسیر، نصب تابلوی اطلاعاتی و راهنما، نیو جرسی، چراغ چشمك زن و خط كشی از دیگر اقدام های اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مركزی برای كاهش حوادث رانندگی در این جاده است.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مركزی خاطرنشان كرد: این محدوده جاده توره - بروجرد یكی از نقاط پرحادثه و برفگیر كشور است كه به دلیل عرض كم مسیر تردد سالانه حوادث زیادی دارد.
زندی فر گفت: روزانه 12 هزار وسیله نقلیه از محور توره به سمت روستای زالیان تردد می كند.
وی از آغاز عملیات اجرایی زیر گذر روستای قلعه چی در این راه خبر داد و گفت: بهره برداری این طرح تا 2 ماه آینده آغاز می شود.
6 هزار و 400 كیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مركزی وجود دارد كه چهار هزار كیلومتر آن راه های روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از جاده های استان مركزی تردد می كند.
1955/6013/

سرخط اخبار استان‌ها