۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸
کد خبر: 82828018
T T
۰ نفر
جلوه های عشق به نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن در زادگاه امام راحل

خمین - ایرنا - راهپیمایی 22 بهمن در زادگاه امام راحل با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی خمین روز یكشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم این خطه با حضور معنادارشان در صفوف راهپیمایی بار دیگر اعلام كردند كه در آستانه 40 سالگی نظام اسلامی همچنان از انقلاب اسلامی و راه شهدا حمایت می كنند.
اقشار مختلف مردم خمین از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در خیابان های اصلی شهر جلوه های وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند و با حضور پرتعداد خود در صفوف راهپیمایی از دستاوردها و خدمات نظام حمایت كردند.
راهپیمایان امروز، بیت تاریخی امام راحل را در خمین چون نگینی گرانبها در آغوش گرفته اند و عشق و ارادت قلبی به بنیانگذار جمهوری اسلامی را اظهار كرده و با آن یار سفر كرده تجدید میثاق كردند.
راهپیمایان خمین در حالیكه شعارهای انقلابی سرداده و تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری را حمل می كنند از بیت تاریخی امام راحل به سمت میدان 15 خرداد در حال حركت هستند و در این میدان تجمع خواهند داشت.
نظیر این راهپیمایی در شهرهای قورچی باشی و روستاهای شهابیه، خوگان، لكان، دهنو، فرنق و رباط مراد نیز در حال برگزاری است و مردم موحد و انقلابی این مناطق نیز با حضور گسترده در راهپیمایی، عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به نمایش می گذارند.
شهرستان خمین از توابع استان مركزی دارای 105 هزار نفر جمعیت در 2 شهر، 2 بخش و هفت دهستان است.
7277/ 6013خبرنگار: افسانه آروند*** انتشاردهنده:مژگان حیدری

سرخط اخبار استان‌ها