۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۵۴
کد خبر: 83282842
T T
۰ نفر
معاون بهداشت وزارت بهداشت از مناطق سيل زده خوزستان ديدن كرد

اهواز – ايرنا – عليرضا رييسي معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از مناطق و روستاهاي درگير سيل و برخي از اردوگاه هاي اسكان سيل زدگان در خوزستان ديدن كرد.

رحيم هزاريان مدير روابط عمومي مركز بهداشت خوزستان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد:دكتر رييسي از مناطق و روستاهاي درگير سيل به صورت هوايي ديدن كرد و از اردوگاه جوادالائمه محل اسكان سيل زدگان شهرستان حميديه و اردوگاه هاي سيل زدگان شهرستان دشت آزادگان نيز با هدف نظارت بر روند ارايه خدمات بهداشتي و درماني به سيل زدگان به ويژه گروه هاي حساس مانند مادران باردار و كودكان ديدن كرد.

** بازديد معاون درمان وزارت بهداشت از بيمارستان امام علي (ع) انديمشك
دكتر قاسم جان بابايي معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نيز از بيمارستان امام علي (ع) انديمشك ديدن كرد.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دكتر جان بابايي علاوه بر بازديد از بخش هاي اورژانس، بستري زنان و مردان، اطفال ، ICU،CCU ، جراحي و ديگر بخش هاي مختلف بيمارستان با كاركنان، پرستاران، و بيماران گفت و گو كرد.
همچنين نحوه ارايه خدمات درماني به مراجعه كنندگان در اورژانس بيمارستان امام علي (ع) كه چند ماه پيش با حضور وزير بهداشت افتتاح شده بود از ديگر مواردي بود كه توسط دكتر جان بابايي مورد بررسي قرار گرفت.
دكتر جان بابايي، معاون درمان وزارت بهداشت و دكتر رضا رضايي، مدير بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت پس از بازديد از بيمارستان امام علي (ع) درخصوص تامين بودجه مورد نياز براي توسعه هر چه سريعتر بعضي از پروژه هاي در حال احداث اين بيمارستان قول مساعد دادند.
شركت در نشست بررسي وضعيت سيلاب شمال خوزستان در دانشگاه علوم پزشكي دزفول و بازديد از مركز خيريه امام حسن مجتبي (ع) دزفول از ديگر برنامه هاي معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سفر به خوزستان بود.
تاكنون 270 روستا در خوزستان ناشي از طغيان رودخانه ها و جاري شدن سيلاب، به صورت كلي و جزيي تخليه شده اند كه از اين تعداد 114روستا دچار آبگرفتگي شده است.
3004/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها