۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۴۸
کد خبر: 83245763
T T
۰ نفر
جنگ اقتصادي راهبرد استكبار براي تضعيف انقلاب اسلامي است

آبادان - ايرنا - معاون هماهنگ كننده ارتش جنگ اقتصادي و جنگ نرم را 2 راهبرد استكبار براي تضعيف انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت:راهيان نور اقدامي ارزشمند براي مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش ايرنا به نقل از سايت مركزي راهيان نور امير دريادار حبيب الله سياري شنبه شب در ويژه برنامه جشنواره ملي ره آورد سرزمين نور در اردوگاه شهيد باكري خرمشهر با بيان اينكه جايگاه كشور ايران اسلامي داراي امتياز گذرگاهي است و در شمال و جنوب خود، داراي مرزهاي دريايي است گفت: اگر ملتي قدرتمند و مجهز به علم،دانش و فناوري باشيم و بتوانيم از موقعيت هاي خدا دادي كشور به خوبي استفاده كنيم، يقينا پيشرفت خواهيم كرد.
وي اظهار داشت: ايران داراي منابع انرژي نفت و گاز است و تا زماني كه انرژي در دنيا اهميت دارد، جايگاه اين كشور از اين نظر هم مهم است و به همين دليل بيگانگان هميشه نسبت به اين كشور طمع دارند.
رئيس ستاد و معاون هماهنگ كننده ارتش گفت: انقلاب اسلامي باعث قطع دستان استكبار جهاني از ايران شد و آمريكا بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دشمني خود را عليه ملت ايران آغاز كرد و از آنجا كه با اختلافات مذهبي، حمله نظامي به طبس و ترور نتوانست انقلاب اسلامي را شكست دهد جنگ تحميلي را عليه ايران آغاز كرد.
اميردريادار سياري افزود: در شروع جنگ تحميلي، رژيم بعث عراق كه مورد حمايت امريكا و حاميانش بود، تصور مي كرد يك روزه مي تواند خرمشهر را اشغال كند و بعد از يك هفته، به تهران برسد و ايران را فتح نمايد اما به مرور زمان، پي به اشتباه راهبردي خود برد و در نهايت بعد از هشت سال دفاع مقدس، ايران پيروز شد.
امير سياري اظهار داشت: امروز به بركت خون شهدا، كشورمان در جايگاه بالايي در سطح جهان قرار دارد و همين ايستادگي و مقاومت باعث اقتدار كشورمان شده است.
رئيس ستاد و معاون هماهنگ كننده ارتش گفت: امروز دشمن از طريق جنگ اقتصادي و جنگ نرم، تلاش دارد كه فرهنگ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را در كشورمان كم رنگ كند اما جوانان ما با بصيرت و آگاه هستند و نخواهند گذاشت كه دشمن توطئه هاي خود را در كشور پياده كند.
امير دريادار سياري با بيان اينكه رهبرمعظم انقلاب اسلامي در بيانيه گام دوم، جوانان را مورد خطاب قرار دادند، گفت: جوانان مي توانند نقشه هاي شوم دشمن را نقش بر آب كنند و راه انقلاب را ادامه دهند.
وي راهيان نور را يكي از اقدامات مثبت ايران در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: اگر ما در جنگ نرم، ضعيف باشيم، يقينا دشمن بر ما غلبه خواهد كرد اما راهيان نور يكي از مولفه هاي قدرت ايران در بحث جنگ نرم محسوب مي شود.
7100/6068

سرخط اخبار استان‌ها