۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۷:۳۳
کد خبر: 83131476
T T
۰ نفر
چهار بوكسور خوزستاني فيناليست مسابقات قهرماني كشور شدند

اهواز - ايرنا - سرپرست تيم بوكس خوزستان گفت: چهار بوكسور خوزستاني پس از پيكار با حريفان خود در رقابت هاي بوكس قهرماني كشور به بازي فينال صعود كردند.

رضا رضايي سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مرحله نيمه نهايي رقابت هاي بوكس قهرماني كشور امشب در سالن 2500 نفري گيت بوستان برگزار شد كه در نهايت چهار ورزشكار خوزستاني به فينال اين مسابقات رسيدند.
وي با بيان اين كه مسابقات بوكس قهرماني كشور با حضور 210 بوكسور از سراسر كشور به ميزباني اهواز در جريان است افزود: در اوزان 49، 56، 60 و 64 كيلوگرم اين رقابت ها به ترتيب جعفر ناصري، رضا سليماني، اشكان رضايي و مسلم مقصودي از خوزستان پس از پيروزي در برابر حريفان خود راهي ديدار پاياني شدند.
دبير هيات بوكس خوزستان افزود: در وزن 81 كيلوگرم سياوش اميدي ديگر بوكسور استان كه به نيمه نهايي رقابت ها صعود كرده بود در اين مرحله برابر حريفي از آذربايجان غربي تن به شكست داد و از رسيدن به بازي فينال باز ماند.
وي حضور پرشور علاقه مندان به بوكس را عاملي مهم در كسب نتايج بوكسورهاي خوزستاني دانست و گفت: امتياز ميزباني مسابقات باعث شد كه ورزشكاران ما در حضور دوستان و خانواده هاي خود به روي رينگ بروند و با تمام توان مقابل حريفان حاضر شوند.
رضايي عنوان كرد: بوكس خوزستان به روزهاي اوج خود برگشته و قطعا در آينده بوكسورهاي زيادي از خوزستان به اردوهاي تيم ملي دعوت شده و با لباس تيم ملي در رقابت هاي مختلف به ميدان مي روند.
به گزارش ايرنا رقابت هاي بوكس قهرماني كشور انتخابي تيم ملي از 17 آذرماه به ميزباني اهواز آغاز شده و تا 21 آذرماه امشب ادامه دارد. در اين پيكارها جعفر ناصري، فرهاد مهري دهنو، رضا سليماني، اشكان رضايي، مسلم مقصودي، صابر جهاني، حميد خيري، سياوش اميدي، ابراهيم فعلي و رضا مرادخاني به ترتيب در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 كيلوگرم براي تيم استان روي رينگ رفتند.
9879/6068

سرخط اخبار استان‌ها