۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰:۲۶
کد خبر: 82999257
T T
۰ نفر

بيمارستان جديد در انديمشك احداث مي شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰:۲۶
کد خبر: 82999257
بيمارستان جديد در انديمشك احداث مي شود

انديمشك-ايرنا-نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجوز بيمارستان 100 تخت خوابي براي انديمشك گرفته شده و عمليات اجرايي اين طرح به زودي در شهرستان آغاز مي شود.

به گزارش ايرنا فريدون حسنوند يك شنبه شب در نشست هماهنگي افتتاح طرح هاي عمراني بهداشت و درمان در فرمانداري با اشاره به اينكه اين مجوز از طريق وزارت وزير بهداشت و درمان براي رفع نياز مردم انديمشك اخذ شده است افزود: توسعه زيرساخت هاي بهداشت و درمان انديمشك همواره در اولويت بوده و با پيگيري هاي انجام شده طي 2 سال اخير شاهد جهش خوبي در اين خصوص بوده ايم.
وي تكميل كلينيك تخصصي بيمارستان امام علي (ع)، اورژانس بيمارستان و مركز شبانه روزي كوي لور را از جمله طرح هاي مهم انجام شده دانست.
رئيس كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به موقعيت شهرستان انديمشك و جمعيت شناور اين شهرستان بر لزوم اهتمام به حوزه بهداشت و درمان در انديمشك تاكيد كرد و گفت:بيمارستان جديد شهرستان بنا بر درخواست هاي مردمي و به منظور توزيع خدمات بهداشتي درماني در مناطق مختلف و تسهيل دسترسي ساير مناطق به آن ، احداث مي گردد.
حسنوند با انتقاد از برخي متوليان بهداشت و درمان استان خاطرنشان كرد:براي منافع مردم انديمشك با هيچ كس تعارف نداريم و براي دغدغه هاي مردم و رفع مشكلات آنها در حوزه بهداشت و درمان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم.
وي خاطرنشان كرد:در حوزه بهداشت و درمان تجهيزات خوبي نيز به اين مجموعه افزوده شده كه خدمات ارائه شده به شهروندان را كيفي تر مي كند.
وي با اشاره به توسعه بخش هاي مختلف بيمارستان امام علي (ع) به منظور ارائه خدمات بيشتر به مردم خاطرنشان كرد:بخش كودك و مادر نيز براي بيمارستان پيش بيني و به زودي اجرايي مي گردد.
فرماندار شهرستان انديمشك هم با اشاره به برنامه هاي هفته دولت گفت:برخي طرح هاي حوزه بهداشت و درمان براي هفته دولت قابل افتتاح مي باشند.
پيمان جهانگيري با قددراني از پيگيري نماينده انديمشك در تحقق طرح هاي مختلف بهداشتي و درماني در شهرستان افزود:توزيع عادلانه خدمات در حوزه بهداشت و درمان از اولويت هاي نخست شهرستان بوده است.
وي اجراي طرح هاي مختلف در مناطق روستايي و شهري را دستاورد مهم اين حوزه دانست و گفت:اين روند با تلاش جدي ادامه خواهد داشت.
فرماندار انديمشك خاطرنشان كرد:مشكلات بيمارستان الوار گرمسيري بررسي و تلاش مي شود با رفع سريعتر اين مشكلات ، اين طرح نيز افتتاح گردد.
وي خاطرنشان كرد:با بهره برداري از اين طرح جمعيت زيادي از بخش الوار گرمسيري و مسافران مسير مواصلاتي از مزاياي آن بهره مند مي شوند.
7281/6064

سرخط اخبار استان‌ها