۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82979308
T T
۰ نفر

راه آهن:

تكمیل 40 پروژه ریلی در دست اجراست

۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82979308
تكمیل 40 پروژه ریلی در دست اجراست

تهران- ایرنا- مدیرعامل شركت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن (بالاست) گفت: اكنون این شركت تكمیل بیش از 40 پروژه ریلی را در دست اجرا دارد كه 2 خطه ساختن مسیر تهران - كرج برای تردد قطارهای حومه ای از جمله پروژه های این بخش است .

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شركت مزبور، ابراهیم محمدی افزود: پروژه ساخت خط آهن ایران - افغانستان بین خواف تا هرات ، ریل گذاری خط آهن میانه - تبریز و تكمیل خط آهن سنجان به اراك از دیگر پروژه های مهم ریلی این شركت است.
وی اضافه كرد: اجرای پروژه های فرا منطقه ای و پروژه های داخلی از رویكردهای این شركت در صنعت حمل ونقل ریلی است و تكمیل پروژه ها و تحویل آن به شركت راه آهن از اولویت های اصلی محسوب می شود.
محمدی ضمن تاكید بر ضرورت احیای معادن سنگ بالاست برای استفاده در پروژه های خطوط ریلی كشور، افزود:برای توسعه بیشتر شبكه ریلی و تامین سنگ مورد نیازخطوط ریلی، در نظر است با احیای معادن سنگ بالاست، ظرفیت های زیادی در این زمینه فراهم شود.
به گزارش ایرنا، سنگ بالاست لایه ای زیر شبكه ریلی است و مصالح آن سنگ دانه های شكسته تشكیل می دهند، این سنگ ها دارای دانه بندی یكنواخت بوده و به طور معمول ابعاد آن حدود ٢٠ الی ٦٠ میلیمتر است و در شبكه ریلی تراورس های بتنی و یا چوبی، روی این سنگ دانه ها قرار می گیرند.
اقتصام** 1108 ** 1559
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد