۵ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۳
کد خبر: 83254544
T T
۰ نفر
بيشترين بارش ها مربوط به غرب و جنوب غرب استان است

كرمان - ايرنا - مديركل هواشناسي استان كرمان گفت: بيشترين بارش‌ بر اساس پيش‌ بيني‌ ها براي فردا (سه ‌شنبه) مربوط به غرب و جنوب غرب اين استان است.

تورج جديدي شبانگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مناطق مركزي و شمالي استان كرمان در روز سه ‌شنبه شاهد رگبارهاي پراكنده باران خواهد بود.
وي ادامه داد: به ‌طور متوسط در طول فعاليت اين سامانه ميانگين بارش 15 تا 20 ميلي‌ متر براي مناطق ياد شده خواهد بود و طي روز چهارشنبه نيز بارش‌ ها در جنوب استان (كهنوج، رودبار، فارياب و غيره) ادامه خواهد داشت.
مديركل هواشناسي استان كرمان تصريح كرد: طي اين مدت در ارتفاعات استان نيز در مناطق ياد شده بارش خفيف برف دور از انتظار نيست و وزش باد نسبتاً شديد براي شمال و شرق كرمان پيش‌ بيني مي ‌شود.
مديركل هواشناسي استان كرمان گفت: بر اساس بررسي نقشه‌ هاي پيش ‌يابي و در پي اخطاريه و اطلاعيه‌ هاي صادره از سوي مراكز پيش بيني سازمان هواشناسي و اداره كل هواشناسي استان كرمان طغيان رودخانه‌ ها و سيلابي شدن مسيل‌ ها دور از انتظار نيست.
جديدي همچنين گفت: با توجه به بارش‌ هاي اخير در مناطق غرب، جنوب غرب و جنوب استان و اشباع شدن خاك و جاري شدن آب از بالادست و نيز رگباري بودن بارش‌ هاي بهاري از هم استاني ‌ها و گردشگران استان درخواست كرد كه از تردد و اسكان در حاشيه و بستر رودخانه ‌هاي فصلي خودداري كرده و به دليل وقوع رعد و برق از صعود به ارتفاعات اجتناب كنند.
3029/9889

سرخط اخبار استان‌ها