۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۲
کد خبر: 83042438
T T
۰ نفر
منظر  شهری  ایلام نیازمند دگرگونی است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام تاكید كرد : شهر ایلام به عنوان مركز استان باید از نظر منظر شهری ، ساماندهی صنوف و ترافیك دگرگون شود .

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتكی روز دوشنبه در نشست ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل و صنوف آلاینده اظهار داشت: شهر ایلام نماد استان است و با توجه به وضعیت شهری استان كه مشكلات بسیاری دارد باید هر چه سریعتر دگرگون شود و تبدیل به یك شهر با منظر بسیار خوب و ترافیك مناسب شود .
وی با تأكید بر این كه یكی از اساسی ترین كارهای ما ساماندهی مركز استان است خاطر نشان كرد: ایلام به خاطر قدمت تاریخی و نقش اساسی آن در دفاع مقدس باید به یك شهر زیبا و مدرن تبدیل شود .
استاندار ایلام تاكید كرد: برای دگرگونی شهر ایلام باید در ابتدا چند كار مهم را در استان صورت داد كه اولا باید جانمایی لازم برای نمایشگاه های اتومبیل و میدان میوه و تره بار و صنوف آلاینده صورت گیرد و در سریعترین زمان ممكن جا به جایی صورت گیرد .
سلیمانی دشتكی اضافه كرد: این امر باید ظرف مدت دو هفته آینده تعیین تكلیف شود و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود و كمیته ای در این خصوص تشكیل شده و جوانب مختلف آن در نظر گرفته شود.
3032/6034

سرخط اخبار استان‌ها