۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱
کد خبر: 82854458
T T
۰ نفر

' خاضعانه عذرخواهم!' آنگاه كه فروتنی قدرت می آفریند

۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱
کد خبر: 82854458
' خاضعانه عذرخواهم!' آنگاه كه فروتنی قدرت می آفریند

ایلام - ایرنا - 'خاضعانه عذر خواهی می كنم ' عنوان متن پوزش عمران خودآموزمدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از تاخیر و بی نظمی زمانی در برگزاری كار نمایشی گروه 'ماكان بند' است متنی خواندنی كه نشان می دهد فروتنی برخلاف عرف و ذهنیت رایج نه اینكه شان مدیریتی نمی شكند كه موجب وموجد اقتدار است ،متن بی هیچ توضیحی خواندنی است:

خاضعانه عذرخواهم!
🔹ساعت به وقت ایلام، یك بامداد چهارشنبه 16 اسفند ماه 1396 است. لحظاتی پیش بخش دوم اجرای صحنه ای گروه 'ماكان بند' در سالن ورزشی كارگران ایلام به پایان رسید! اجرایی كه قرار بود ساعت 21 آغاز شود و حداكثر ساعت 22 پایان پذیرد؛ لیكن به دلیل نوسان برق سالن و تاخیر در آغاز بخش اول،ساعت از نیمه شب گذشت و علاقه مندان بلیط به دست در پشت درهای ورودی منتظر ماندند. صبر و مدارای مردم به ویژه جوانان عزیز دیدنی بود و پرخاش تعدادی دیگر نیز شنیدنی!
بی گمان حق با مردم بود و موسسه برگزار كننده نیز این حق را به رسمیت شناخت.
خود و تنی چند از همكارانم بی وقفه در حال رصد امور بودیم و نیروهای فنی هم تمام تلاش خود را برای رفع نقص به كار گرفتند.
آنچه مایه خوشحالی و شادمانی شد،پایان زیبا و قشنگ برنامه بود كه با شور و شعور بالای مردم و البته ادب،متانت و اجرای جانانه گروه 'ماكان بند' رقم خورد.
اگرچه باوجود تاخیر و تبعات بعدی آن، اكثر عزیزان با رضایت خاطر سالن كارگران را ترك كردند، ولی تضییع حق شهروندی تعدادی دیگر را نباید نادیده گرفت.
لازم است یادآور شوم: كمبود فضاهای فرهنگی در استان از یك سو و درخواست مردم برای اجرای برنامه های هنری شاد از سوی دیگر ما را بر آن داشته تا علی رغم كیفیت پایین، به اجرای برنامه در سالن های ورزشی رضایت دهیم؛لیكن اتفاق امشب و مشكلات فنی و تخصصی سالن های یادشده، توجیهی باقی نخواهد گذاشت كه اجرای برنامه های موسیقی تنها در سالن های آمفی تئاتر (با ظرفیت كمتری) اجرا شوند.
بی دلیل نیست كه استاندار محترم ایلام طی روزهای اخیر با جدیت تمام، تالار مركزی(چند منظوره) ایلام را پیگیری می كند تا به یاری خداوند در پایان دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقی خجسته در زمینه زیرساخت های فرهنگی استان باشیم.
در پایان جا دارد باتمام وجود در مقابل گذشت و مدارای همه عزیزان به ویژه جوانان و نوجوانان فهیم ایلامی سر تعظیم فرود آورم و از سر وظیفه عذرخواهی كنم.
🔸با احترام
*مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

سرخط اخبار استان‌ها