۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱
کد خبر: 82805608
T T
۰ نفر

بسكتباليست ايلامي به اردوي تيم ملي دعوت شد

۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱
کد خبر: 82805608
بسكتباليست ايلامي به اردوي تيم ملي دعوت شد

ايلام - ايرنا - دبير هيات جانبازان و معلولان ايلام گفت: اميررضا احمدي ورزشكار شايسته ايلامي براي دومين بار به اردوي آمادگي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جانبازان و معلولان دعوت شد.

محمدتقي حيدريان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اميررضا احمدي بسكتباليست هيات جانبازان و معلولان استان ايلام در رده سني بزرگسالان به دومين اردوي تيم ملي دعوت شد.
وي افزود: فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان از اين ورزشكار با استعداد ايلامي براي حضور در مسابقات بسكتبال با ويلچر پارا آسيائي جاكارتا 2018 براي حضور در تيم ملي دعوت كرد.
حيدريان گفت: دومين اردوي آمادگي بسكتبال جانبازان و معلولان از 9 تا 16 بهمن ماه در تهران برگزار مي شود و اميررضا احمدي بايد در تاريخ مذكور خود را به كادر فني كمپ هاي تيم ملي معرفي كند.
حيدريان با بيان اينكه توسعه ورزش قهرماني براي جانبازان و معلولان لازم است، تاكيد كرد: بايد شاهد حضور بيشتر جانبازان و معلولان در سالن هاي ورزشي باشيم و بتوانيم با استفاده از مربيان مجرب و فراهم كردن امكانات مالي زمينه حضور آنها را در ميادين ملي و فرا ملي بيش از پيش مهيا كنيم.
به گزارش ايرنا، استان ايلام داراي 26 هزار و 960 نفر ورزشكار سازمان يافته و بيش از 300 هيات ورزشي است كه از اين تعداد 48 هيات ورزشي استاني است.
رشته بسكتبال با ويلچر يكي از 11رشته فعال هيات ورزشهاي جانبازان و معلولان استان ايلام از سال 64 فعاليت خود را با حضور در مسابقات كشور شروع كرده و تاكنون سابقه 15 سال حضور در ليگ دسته يك و هفت سال حضور در ليگ برتر را در كارنامه خود دارد و تاكنون در رقابت هاي دسته يك موفق شده 15 مدال طلا و نقره را كسب كند.
150 ورزشكار در 11 رشته مختلف در 2 بخش بانوان و آقايان در هيات جانبازان و معلولان ايلام در حال فعاليت هستند.
خبرنگار: ليلي خاكي**انتشاردهنده: حسن كهزاديان
7180/6119

سرخط اخبار استان‌ها