۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷
کد خبر: 83219622
T T
۰ نفر
استفاده از گوشت الاغ در يكي از رستوران بندرعباس شايعه است

بندرعباس- ايرنا- رييس پليس فتا هرمزگان شايعه استفاده از گوشت الاغ در يكي از رستوران هاي شهر بندرعباس كه از طريق شبكه هاي ي فضاي مجازي منتشر شده بود، را تكذيب كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ علي اصغر افتخاري روز شنبه افزود: با توجه به مراجعه مسوول يكي از رستوران هاي شهر بندرعباس به پليس فتا مبني بر اين كه افرادي ناشناس در گروه هاي مختلف پيام رسان واتساپ اقدام به انتشار مطالب غيرواقعي از اين رستوران در خصوص استفاده از گوشت الاغ در طبخ غذا كرده بودند، موضوع به صورت ويژه در دستوركارآگاهان اين پليس قرار گرفت.
وي بيان داشت: با اظهارات شاكي و با انجام اقدام هاي فني و تخصصي، اسناد و مدارك لازم براي اثبات جرم متهمان در فضاي مجازي جمع‌ آوري شد كه در اين راستا 2 متهم شناسايي و به پليس فتا احضار شدند.
رييس پليس فتا هرمزگان اظهارداشت: متهمان از مشتري هاي سابق رستوران ياد شده بودند كه در بازجويي صورت گرفته و با مواجهه با اسناد موجود، اعتراف كردند كه به علت رفتار نامناسب كاركنان اين رستوران، براي انتقام جويي دست به اين عمل زده است.
افتخاري به مجرمان فضاي مجازي هشدار داد: انتشار مطالب غير واقعي و همچنين نسبت دادن اين مطالب به افراد در فضاي مجازي جرم محسوب مي شود و هيچ بهانه‌ اي قادر به توجيه آن نيست.
وي يادآورشد: يكي از مهم‌ترين مراجع براي آموزش فضاي مجازي، سايت پليس فتا است و شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشكوك آن را از طريق سايت پليس فتا و يا شماره تماس07621825964 اطلاع دهند.
7195/6048

سرخط اخبار استان‌ها