۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۴۴
کد خبر: 83008767
T T
۰ نفر

بيش از 171كيلوگرم مواد مخدر در فارس كشف شد

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۴۴
کد خبر: 83008767
بيش از 171كيلوگرم مواد مخدر در فارس كشف شد

شيراز-ايرنا- ظرف 48 ساعت گذشته 171 كيلو و 500 گرم مواد مخدر در سه شهرستان استان فارس كشف شد.

معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي فارس، در گزارش روز سه شنبه خود به نقل از رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بيان داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، در تعامل بين ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فارس و استان اصفهان، ماموران از تردد يك دستگاه سمند حامل مواد مخدر مطلع شدند.
سرهنگ عبدالله خسرواني افزود: پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي، خودرو مورد نظر در محور سروستان - شيراز شناسايي شد و در پي مسافتي تعقيب و گريز، ماموران اين وسيله نقليه را متوقف و در بازرسي از آن 72كيلو و 500 گرم ترياك كشف كردند.
وي گفت: در پيوند با اين مواد يك نفر دستگير و تحويل مرجع قضايي شد.
شهرستان سروستان در 80 كيلومتري شرق شيراز قرار دارد.
همچنين در گزارش ديگري از اين معاونت از قول فرمانده انتظامي شهرستان لارستان آمده است: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان، هنگام كنترل خودرهاي عبوري به يك دستگاه وانت پرايد شك و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز آن را متوقف كردند.
سرهنگ داود امجدي افزود: در بازرسي از اين وسيله نقليه 59 كيلوگرم ترياك كشف و يك نفر متهم در ارتباط با آن دستگير و پس از تحويل به مرجع قضايي از اين طريق روانه زندان شد.
شهرستان لارستان به مركزيت لار در فاصله 378 كيلومتري جنوب شيراز قرار دارد.
اين گزارش همچنين به نقل از سرهنگ محمد هاشم قسام، فرمانده انتظامي شهرستان ممسني بيان كرد: ماموران انتظامي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان و در حين كنترل خودروهاي عبوري در بازرسي از يك دستگاه وانت پرايد، 40 كيلوگرم ترياك كشف و يك نفر قاچاقچي را دستگير كردند.
شهرستان ممسني به مركزيت نورآباد در فاصله 158كيلومتري غرب شيراز واقع شده است.
9873 /6118

سرخط اخبار استان‌ها