۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۴:۲۲
کد خبر: 82867385
T T
۰ نفر

ترامپ به بهانه نوروز به سپاه پاسداران حمله كرد

۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۴:۲۲
کد خبر: 82867385
ترامپ به بهانه نوروز به سپاه پاسداران حمله كرد

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری آمریكا در بیانیه ای به بهانه نوروز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولت ایران حمله كرده و مدعی حمایت از مردم ایران شد.

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا در این بیانیه ضمن تبریك نوروز به مردمی كه در سراسر جهان این روز را جشن می گیرند، ادعاهای بی اساسی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولت ایران مطرح كرد.
ترامپ مدعی شد كه سپاه و دولت ایران از تروریسم در منطقه حمایت می كنند و مسئول فقر و بیكاری مردم ایران هستند.
رئیس جمهوری آمریكا همچنین ادعا كرد كه حكومت ایران باعث تشدید خشكسالی و بحران زیست محیطی شده و از تبلیغات و سانسور برای پنهان كردن حقیقت بهره می برد.
ترامپ افزود كه وزارت خزانه داری آمریكا روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) ابلاغیه ای را برای به اصطلاح حمایت از جریان آزاد اطلاعات برای مردم ایران صادر می كند.
این ادعاهای ترامپ در حالی مطرح می شود كه تلاش های ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به نابودی داعش در منطقه شد. مردم و دولت های منطقه خاورمیانه همواره از ملت و دولت ایران برای مقابله با تروریسم قدردانی كردند.
ترامپ در حالی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می كند كه بر اساس گزارش های رسانه ای ، گروههای تروریستی از حمایت های لجستیك و تسلیحاتی آمریكا بهره مند هستند.
شبد**9416**1379

سرخط اخبار جهان