۱ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹
کد خبر: 82355858
T T
۰ نفر
خوردبين جدايي دوبازيكن پرسپوليس را ناعادلانه خواند

تهران - ايرنا - سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران با ناعادلانه توصيف كردن جدايي دو مهره تاثيرگذار از جمع سرخپوشان در نيم فصل به دليل سپري كردن خدمت سربازي، گفت: برخي ها هر چيزي را از پرسپوليس بگيرند، توانايي جدا كردن هواداران از اين تيم بزرگ را ندارند.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، «محمود خوردبين» عنوان كرد: ديگر نيازي نيست كه بگوييم در روزهاي اخير چه بلايي سر پرسپوليس آورده اند.
وي افزود: در ورزش همه به دنبال رقابتي جوانمردانه و منصفانه بوده ايم، اما رفتن دو بازيكن در نيم فصل به تيمي كه رقيب اصلي پرسپوليس در راه قهرماني تلقي مي شود، عادلانه نيست.
خوردبين با تاكيد براينكه در خصوص قوانين نظام وظيفه صحبت نمي‌كند، افزود: بايد شرايطي ايجاد شود تا «احمد نورالهي» و «اميد عاليشاه» را تا پايان فصل در اختيار داشته باشيم.
وي با اشاره به اينكه آنها پرسپوليس پرطرفدارترين تيم قاره كهن است، گفت: جايگاه پرسپوليس در آسيا، با توجه به هواداران و نامش به شكلي است كه در تمام قاره سرخپوشان را مهمترين نماينده ايران مي‌دانند.
خوردبين خاطرنشان كرد: امتياز، بازيكن يا هر چيز ديگري را از پرسپوليس بگيرند، هواداران را نمي‌توانند از سرخپوشان جدا كنند. اين مسائل كه پش مي‌آيد، خانواده پرسپوليس را براي موفقيت، مصمم تر مي كند.
وي در پايان تصريح كرد: از هواداران مي خواهم تا روز جمعه با حضور گسترده در ورزشگاه آزادي در كنار بازيكنان، جشن قهرماني بگيرند.
ورزشي**3783**1379
تنظيم كننده: امير ميرزاييان، انتشار دهنده: هادي افتخاري

سرخط اخبار ورزش