۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۸
کد خبر: 82258977
T T
۰ نفر

كي روش: مزد بازي مقتدر خود را گرفتيم

۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۸
کد خبر: 82258977
كي روش: مزد بازي مقتدر خود را گرفتيم

تهران - ايرنا- سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با تاكيد بر اقتدار بازيكنانش در ديدار مقابل ازبكستان، گفت: مزد بازي مقتدر خود را گرفتيم و مستحق اين پيروزي بوديم.

به گزارش ايرنا، كارلوس كي روش، پنجشنبه شب و پس از برتري يك بر صفر تيم ملي فوتبال ايران مقابل ازبكستان در مقدماتي جام جهاني 2018 با تبريك كسب سه امتياز به بازيكنانش افزود: هر دو تيم تلاش خود را به كار بستند و تيم ايران به دليل اينكه موقعيت هاي بيشتري ايجاد كرد و توانست به گل دست يابد، استحقاق پيروزي را داشت.
وي افزود: ازبكستان هم در دقايقي از بازي موقعيت داشت، اما در مجموع ايران روند بازي را كنترل كرد.
كي روش در خصوص حضور نداشتن اشكان دژاگه، عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در تركيب اصلي تيم ايران، گفت: هر سه تن ، آماده بودند، اما روش تاكتيكي خاصي داشتيم كه نياز به تغيير در تركيب بود. با اين حال در نيمه دوم، جهانبخش و آزمون به عنوان بازيكن تعويضي به ميدان آمدند.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار ازبك مبني بر عملكرد خوب ايران و تلاش بي ثمر ميزبان، توضيح داد: از لحاظ نظم تيمي و انفرادي خوب بوديم. ديدارهاي گذشته ازبكستان را بررسي كرديم و در ديدار امشب از سرعت بالاي تيم آنان متعجب شد؛ دركل ميزبان، نمايش خوبي داشت؛ اما اسير قدرت ايران شد.
سرمربي تيم ايران در خصوص رويارويي چند سال اخير با ازبكستان، عنوان كرد: ديداري كه چند سال قبل در تهران به ازبكستان باختيم، سخت ترين بازي ما مقابل آنان بود.
وي گفت: سه ديدار امروز، تنها بخشي از امتيازي است كه بايد براي رسيدن به جام جهاني كسب كنيم و به همين خاطر بايد در ادامه نيز با تمركز بالا به كارمان ادامه دهيم.
تيم ملي فوتبال ايران امروز با برتري ارزشمند يك بر صفر خارج از خانه ، مقابل ازبكستان به صدر جدول رده بندي گروه نخست مرحله مقدماتي جام جهاني در آسيا صعود كرد.
ورزشي**3783**1776
خبرنگار: امير ميرزاييان**انتشار دهنده:ليلا خطيب زاده

سرخط اخبار ورزش