بخش عمده برنامه ريزي هاي پليس استان ايلام برگزاري مطلوب كنگره عظيم اربعين است

ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي ايلام با اشاره به اينكه سهم عمده اي از برنامه ريزي هاي پليس در اين استان مرزدار به برگزاري كنگره عظيم پياده روي اربعين اختصاص يافته است، گفت: آيين اربعين اكنون به يك رويداد جهاني و بين المللي تبديل شده است.

به گزارش روز جمعه ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس، سردار نورعلي اظهار كرد: تامين امنيت و آرامش زائران حسيني در اربعين و ارائه خدمات مناسب به آنها مهمترين وظيقه پليس است.
به گفته وي، جلسات هماهنگي براي تامين امنيت اين آيين عظيم و مظهر اقتدار شيعيان به صورت مستمر بين رده هاي پليس و دستكاه هاي اجرايي متولي در اين استان برگزار مي شود.
وي افزود: در زمان باقي مانده تا اربعين حسيني سعي مي كنيم با همراهي و مشاركت دستگاه هاي اجرايي و نيروهاي نظامي و امنيتي زمينه برگزاري اين همايش عظيم را در شهرستان مهران و مسيرهاي منتهي به آن در جاي جاي استان ايلام فراهم كنيم.
سردار ياري همچنين به برنامه هاي هفته ناجا در سال جاري اشاره كرد و گفت: شعار امسال هفته ناجا در واقع رويكرد جامعه محوري پليس را نمايان مي كند.
وي از اعتماد مردم به عنوان بزرگترين سرمايه اجتماعي پليس ياد كرد و تاكيد كرد: همراهي و مشاركت مردم در تامين امنيت اجتماعي پايدار در ارتقاي اين سرمايه اجتماعي تاثير گذار است.
فرمانده انتظامي استان ايلام رسانه ها را بازوي توانمند پليس در اجراي ماموريت هاي محوله دانست و يادآور شد: احساس امنيت مهمترين مولفه اي است كه رسانه ها بخصوص صدا و سيما در ميان مردم اين استان رواج داده اند.
6119/9002

سرخط اخبار استان‌ها