۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۴:۴۹
کد خبر: 82225977
T T
۰ نفر
رضايت سرمربي تيم جودوي جوانان از عملكرد شاگردانش در مسابقات قهرماني آسيا

تهران- ايرنا- سرمربي تيم ملي جودوي جوانان ايران از عملكرد شاگردانش در روز نخست مسابقات قهرماني آسيا ابراز رضايت كرد و گفت: تمام خستگي هاي يكسال اخير با موفقيت روز شنبه جوانان دلاور جودوي تيم ملي از بدنم بيرون رفت و انشالله در رقابت هاي امروز (يكشنبه) هم بتوانيم اين موفقيت ها را تداوم بخشيم.

به گزارش ايرنا به نقل از فدراسيون جودو و كوراش، «محمد منصوري» پس از درخشش خيره كننده اعضاي تيم ملي جودوي جوانان ايران در رقابت هاي قهرماني آسيا اظهارداشت: اين لطف خدا بود كه شامل حال ما شد ضمن اينكه يكسال تمام براي اين موفقيت ها زحمت كشيديم. در اين مدت تمام سعي و تلاشمان اين بود تا با همكارانم بدور از تمامي حاشيه ها فقط كار كنيم و خداوند را شكر مي كنم كه جودوكاران شايسته كشورمان مزد زحمات خود را گرفتند.
منصوري افزود: اين موفقيت ها و كسب 3 مدال در 4 وزن، كاري بزرگ است كه با سعي و تلاش شبانه روزي بدست آمده و بايد از تمامي جودوكاران جوان تيم ملي و همكارانم بابت اين موفقيت ها قدرداني كنم.
سرمربي تيم ملي جودوي جوانان ايران ادامه داد: اينها آينده سازان جودوي ايران هستند و بايستي از آنها حمايت شود و جوانان را به حال خود رها نكنيم.
منصوري گفت: ما در هر شرايطي فقط به تمرينات خود ادامه داديم و سعي كرديم تيم را از حاشيه ها دور نگه داريم و انصافا جوانان خوبي داريم، اگر غير از اين بود اين موفقيت بزرگ در روز نخست كسب نمي شد.
منصوري تاكيد كرد: هنوز كار تمام نشده و امروز (يكشنبه) هم در اوزان باقي مانده اميد به كسب موفقيت و مدال هاي بيشتر داريم و انشالله كه اين اتفاق بيفتد تا با دستي پر به كشور بازگرديم.
تيم ملي جودوي جوانان ايران در روز نخست هفدهمين دوره مسابقات جودوي قهرماني آسيا در گوچي هندوستان روز شنبه با كسب سه مدال طلا – نقره و برنز رشنو نژاد، خجسته و فتحي پور شروعي طوفاني در اين دوره از مسابقات داشت.
شبد**1953 ** 1095

سرخط اخبار ورزش