۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
کد خبر: 81989000
T T
۰ نفر
نماینده ولی فقیه در خوزستان:همایش های دینی و علمی نقطه مشتركی برای وحدت حوزه و دانشگاه است

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برگزاری نخستین همایش ملی رهیافت های علوم كشاورزی در پرتو قرآن كریم، راهكار خوبی برای وحدت حوزه و دانشگاه است.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری پنجشنبه در نخستین همایش ملی رهیافت های علوم كشاورزی در پرتو قرآن در سرسرای اداری دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در ملاثانی اظهار كرد:برگزاری این همایش چشم اندازی جدید ، یك موضوع بكر و حماسه بزرگی در جهت علمی و توسل به قرآن كریم است.
وی ادامه داد:برای دست یابی به رهنمودها و نكات مفید در رابطه با علوم كشاورزی در پرتو قرآن كریم باید در آیات این كتاب آسمانی تامل و تعمق كنیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح كرد: مقاله های ارسال شده به این همایش از دستاوردها و نكات زیادی برخوردار است و مقالات مناسب چاپ شده و به كار گرفته شوند.
وی اضافه كرد:دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی رامین استعداد و توانایی های زیادی دارد و این استعداد استعداد باید به مرحله فعلیت برسد كه همكاری مسئولین استانی و كشوری را می طلبد.
آیت الله جزایری اظهار كرد: این دانشگاه افتخاری برای شهرستان باوی و ملاثانی است و با توجه به ارتقای كمی و كیفی آموزش عالی كشور، این دانشگاه نیز باید پیشرفت كند.
همایش ملی یك روزه رهیافت های علوم كشاورزی در پرتو قرآن پنج شنبه 13 اسفند ماه در دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی رامین ملاثانی در شهرستان باوی برگزار شد.
از 120 مقاله ارسالی، 25 مورد به صورت سخنرانی و 73 مورد پوستر پذیرفته شدند و 21 مورد نیز مورد پذیرش قرار نگرفتند.
شهرستان باوی یكی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غرب ایران است و سال 1391 به شهرستان تبدیل شد.
این شهرستان از دو بخش مركزی و ویس تشكیل یافته و مركز آن شهر ملاثانی است.
3004/6068

سرخط اخبار استان‌ها