۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۸
کد خبر: 81633649
T T
۰ نفر
جشنواره ساحلي به مناسبت نيمه شعبان در نوشهر برگزارشد

نوشهر- ايرنا - جشنواره ساحلي به مناسبت فراررسيدن نيمه شعبان درآييني روز چهارشنبه با حضور شماري از مسوولان ، شهروندان و مسافران در مجموعه گردشگري و ساحلي سيتراي نوشهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، بابك شمس ناتري رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر دراين آيين ،گفت كه مردم ولايت مدارايران اسلامي درچنين روزي به عشق و علاقه امام زمان (عج ) غرق در شور و شعف هستند.

وي ، افزود: منتظران واقعي امام زمان (عج ) در اين مناسبت بسيارمهم با برپايي جشن و سرور در سراسر ايران اسلامي پيام امسال رهبري با عنوان دولت ، ملت ، همزباني و همدلي را سردادند.

وي ، برپايي ايستگاه هاي صلواتي ، توزيع شربت و شيريني در مناطق شهري و روستايي دراين روز را نشانه آگاهي مردم ازفلسفه واقعي ظهور منجي عالم بشريت دانست و ادامه داد : اميدوارم مشي و منش درست همه ما به گونه اي باشد كه شرمنده آن حضرت نباشيم .

وي ، تصريح كرد :شركت دراين آيين نشانگرآن است كه همه ما جزو منتظران حقيقي آن حضرت هستيم و بنابراين بايد

بستر را براي ظهور اين امام را فراهم كنيم.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر درادامه ابراز اميدواري كرد كه با توجه به تمهيدات اتخاذ شده با هدف ارايه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران درطرح هاي سالمسازي دريا حوزه شهري و روستايي در ابعاد مختلف بويژه در زمينه فرهنگي شاهد خاطراتي خوش براي مسافران و گردشگران باشيم .

شمس ناتري با قدرداني از همكاري همه جانبه اعضاي كميته فرهنگي در شهرستان ، افزود : بايد در سايه تحقق شعار امسال رهبري تلاش كنيم تا حريم الهي در اين مناطق رعايت شود و علاوه برآن شاهد هيچ حوادث ناگواري از جمله غرق شدگي افراد نباشيم .ك/2

7078 /1501/6097

سرخط اخبار استان‌ها