۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵
کد خبر: 81565101
T T
۰ نفر

جشن بزرگ ميلاد كوثر در رامسر برگزارشد

۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵
کد خبر: 81565101
جشن بزرگ ميلاد كوثر در رامسر برگزارشد

نوشهر - ايرنا - جشن بزرگ ميلاد كوثر در آستانه تولد حضرت زهرا (س) روز پنج شنبه با حضور پرشور بانوان و زنان در مصلي امام جواد (ع)رامسر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، امام جمعه رامسر در اين جشن كه برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري، مولودخواني، سرود دانش آموزي و نمايش طنز در آن به اجرا درآمد، گفت: حضرت زهرا (س) به خاطر دفاع از ولايت و امامت در تاريخ بشريت ماندگارشد.

'حجت الاسلام سيد جليل مرتضوي 'افزود:خلقت فاطمه (س) عالم را دگرگون ساخت و اين شخصيت ممتاز، الگوي جامع و كامل زنان است.

امام جمعه رامسر ادامه داد:مقام حضرت زهرا (س) خيركثير است و بايد سيره ايشان در جامعه الگو باشد.

وي در بخش ديگري با اشاره به توفيق در مذاكرات هسته اي افزود:اين كاربزرگ هم به بركت ايام فاطميه ،حمايت رهبري معظم انقلاب و همدلي ملت با دولت بود.

حسين سروري فرماندار رامسر نيز در اين جشن با شكوه با تاكيد بر اينكه حضرت زهرا (س)الگوي كامل و مظهر دفاع از ولايت و امامت است، گفت: بايد جشن هاي هفته زن با شكوه هرچه تمام تر برگزار شود چرا كه فاطمه زهرا (س) مظهر انسان كامل و مدافع حريم ولايت است.

وي در بخش ديگري نيز گفت:دستاوردهاي مقتدرانه ما در مذاكرات سوييس ضمن به رسميت شناختن دانش صلح آميز هسته اي كشور نمايشي از پيروزي گفتمان و منطق بر زور گويي ها و تحريم ها بود.

فاطمه زرگريان مسول امور بانوان و خانواده فرمانداري شهرستان رامسر نيز با تشكر از حضور مسولان بيان داشت كه در هفته زن بيش از 20 برنامه در سطح شهرستان انجام مي گيرد.

7515/1535/1899

سرخط اخبار استان‌ها