۱۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴
کد خبر: 81557545
T T
۰ نفر
پيام تسليت آيت الله كعبي به مناسبت شهادت سه مامور انتظامي در حميديه

آبادان - ايرنا - آيت الله عباس كعبي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم و يكي از نمايندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در پيامي شهادت مظلومانه سه مامور انتظامي كه بامداد پنجشنبه توسط عوامل مسلح ناشناس در حميديه خوزستان به شهادت رسيدند تسليت گفت.

در اين پيام كه رونوشت آن در اختيار ايرنا قرار گرفت آمده است:در آغاز سال دولت، ملت، همدلي و همزباني و در ايامي كه خوزستان كربلاي ايران ميزبان راهيان نور است خفاشان شب پرست تروريست، مزدور، بيگانه و دشمنان ملت ناجوانمردانه جنايت آفريدند.

اين پيام مي افزايد: فرزندان غيور عشاير، اين ميهمان نوازان خادم الشهدا مظلومانه و در حال انجام وظيفه مقدس خدمت به ملت و برقراري امنيت، به لقاالله شتافتند.

در اين پيام افزوده شده است: عشاير بيدار دل و مرزبان ميهن اسلامي با ابراز انزجار و تنفر شديد از جنايتكاران نوكر استكبار و ارتجاع منطقه با اتحاد و انسجام بيشتر در صفوف يكپارچه و با تجديد بيعت با نظام جمهوري اسلامي و رهبري فرزانه و حكيم آيت الله العظمي خامنه اي دامت بركاته، راه شهيدان را تداوم مي بخشند.

آيت الله كعبي در اين پيام آورده است:مردم ولايتمدار و شهيد پرور استان خوزستان با وحدت و برادري و همدلي و همزباني در امتداد حماسه دفاع مقدس و جانفشاني هاي مستمر، دشمنان را پشيمان خواهند كرد.

اين پيام افزوده است:با عرض تبريك و تسليت به خانواده معظم شهدا و ملت حماسه آفرين همه با هم در تشييع جنازه اين شهيدان سرافراز در صبح روز شنبه 15فروردين در شهرستان حميديه شركت خواهيم كرد.

به گزارش ايرنا، در حمله افراد مسلح ناشناس به يكي از ايستگاه هاي نوروزي موقت نيروي انتظامي در پارك گمبوعه در شهرستان حميديه در غرب اهواز سه مامور نيروي انتظامي شهيد شدند.

7104/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها